• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Afterwork GTG med Sjöö Sandström! Äntligen dags!

Mr Chance

Kalmar
Det finns tre (3) platser lediga till kvällens event på Sjöö Sandström. De första tre (3) som pm:ar mig att de vill komma får platserna, PM:et ska innehålla ett JA och ditt fullständiga namn och ett telefonnummer vi kan nå dig på.

Är detta på allvar? JA!
Är detta en självpåtagen uppgift? NEJ, @Denke gav mig den!

Seså, pm:a!
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Smygstartar med en öl på flygplatsen så ses vi för några flera öl strax innan kl 18 :)
image.jpeg
 

Hawk100

Rolex
Tack SS för en trevlig kväll! Kul att få höra er historia och dessutom kul att få höra att det kommer ännumer spännande framöver. Vår nyfikenhet är stor!!!! :D
 

Edin

Panerai
Hoppas ni alla som fick chansen att närvara hade det toppen. Vet att Felix är bra på att bjuda till så jag tvivlar inte på att så är fallet när hans kolegor är med och alla sköna KSare.

Håller tummarna på en ny Landsort eller liknande. :)
 

Hawk100

Rolex
image.jpg


Hade hoppats på att kunna visa några bilder från verkstan där Tonneaun är på spa. Men där är det tydligen alldeles för många nyheter och prototyper på gång för att vi skulle bli insläppta......
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
image.jpg


Hade hoppats på att kunna visa några bilder från verkstan där Tonneaun är på spa. Men där är det tydligen alldeles för många nyheter och prototyper på gång för att vi skulle bli insläppta......
Kul att jämföra våra Tonneau's utan att ha dem framför oss;)
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Denna var i alla fall med i kväll och vi hade trevligt. Tack Felix o Co.
image.jpg

Undrar om klockbandet kan få hustrun att förlåta mig?
image.jpg

Kanske skulle satsat på denna, om den inte redan satt på KS'ares arm..
Tyvärr bara lånad:(
image.jpg
 
Topp