Jimpa
Silver
Stolt pappa blev när min bror kom förbi med en present till lillen![]()
Gratulerar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stolt pappa blev när min bror kom förbi med en present till lillen![]()
Thanxx!Gratulerar!
Vi har ju haft ett stort och framgångsrikt scoutingprojekt i Argentina där bland annat Obolo plockades hit. Men det handlar väl om pengar som allt annat, tror det är dyrare i Sydamerika än i Afrika att ha så pass stor bevakning att det ska bli relevant. Kan också tänka mig att det kan vara lättare att locka de afrikanska spelarna i kombination att de inte kräver lika hög lön.Sitter hemma sent som fan, alla vännerna har dragit och alla jävla tips gick ju såklart åt helvete. Tror vi har spelat för säkert 15-20 k från igår. Bitter och jävligt så tänkte jag att jag fan skulle tipa på nattens första match i Copa America. Och fy satan jag tyckte att Portugals match endå var en av EMs bästa med fart. massa lägen. kändes underhållande även fast målen uteblev tills slutet.. hur som helst , kollar på Arg-Ven och jävlar vad bra fotboll.. sagolikt vackert. otroligt vilken klass!! Så slår det mig (filosofisk som jag är?) Kanske? Att varför har vi inte agenter som plockar folk från Sydamerika? Vet att AIK hämtar många talanger från Afrika osv. Men här måste ju finnas hur många talanger som helst ? Världsklass iaf. Tusen ggr bättre än EM . Mvh
Vikten av en fungerande ungdomsverksamhet blir tydligare och tydligare. Kolla bara på vår senaste sextonåring som helt orädd springer runt på plan och äger. Han kommer att gå långt.Visst 17 var det läckert med våra sydamerikanska spelare, inget snack om saken o avtryck gjorde dom oxå.
Men som vi gör idag känns ännu coolare, lite som Real Madrid's Los Galacticos dvs vi blandar egna talanger med toppspelare.
Inte bara det utan även vikten av balansen mellan en väl fungerande akademi där spelarna vet om att spel i A-laget inte bara är en dröm.Vikten av en fungerande ungdomsverksamhet blir tydligare och tydligare. Kolla bara på vår senaste sextonåring som helt orädd springer runt på plan och äger. Han kommer att gå långt.
Lite trist dock med Brustad som försvann men 2 mille känns väl ok (kom som bosman men bra lön o sign on bonus).
Jag som trodde han skulle blomma i år men men..
Har bara gott att säga om honom o önskar honom lycka till!!![]()
Näe många mål blev det väl inte men fan va grabben sprang. Kämpade till 100% o gnällde aldrig.Bästa Gnaget kunde göra, killen hade träben och dålig bollkontroll......han skulle ju göra mkt mål.....blev det 3 totalt?
Totalt 7 mål i allsvenskan och några i cupen.Bästa Gnaget kunde göra, killen hade träben och dålig bollkontroll......han skulle ju göra mkt mål.....blev det 3 totalt?
Hmm.... Kollade upp det sedan....fortfarande inget bra facit....Totalt 7 mål i allsvenskan och några i cupen.
Jo visst men tog även tid för en viss Henok att acklimatisera sejHmm.... Kollade upp det sedan....fortfarande inget bra facit....
Jadu, inte 17 fanns den där ikväll heller..Sorglig syn. Vart är glöden? Och så Malmö hemma om en vecka. Fan!