• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

AIK-tråden

Så jävla pinsamt. Man kan fråga sig vem/vilka Wesström har hållhakar på...han borde gå före Alm enligt mig.

Tror ni Alm visste redan igår och bara drev med alla medier eller att de ljög för honom tills nu?

Tror ni Alm visste redan igår och bara drev med alla medier eller att de ljög för honom tills nu?

Min gissning är att han inte visste med säkerhet när han mötte media direkt efter träningen, men att när han kom tillbaka senare blev han informerad alternativt ställde ultimatum att få veta. Hoppas verkligen inte att Alm skrivit på någon tystnadsklausul för det skulle vara extremt intressant att höra hans version så snart som möjligt.

Wesström och styrelsen hänvisar hela tiden till det börsnoterade företagets skyldigheter när det kommer till regler för kommunikation, men det hade varit klädsamt om de hade samma proffesionellt inställning till det övriga styrelsearbetet.

Min gissning är att han inte visste med säkerhet när han mötte media direkt efter träningen, men att när han kom tillbaka senare blev han informerad alternativt ställde ultimatum att få veta. Hoppas verkligen inte att Alm skrivit på någon tystnadsklausul för det skulle vara extremt intressant att höra hans version så snart som möjligt.

Wesström och styrelsen hänvisar hela tiden till det börsnoterade företagets skyldigheter när det kommer till regler för kommunikation, men det hade varit klädsamt om de hade samma proffesionellt inställning till det övriga styrelsearbetet.
Tror nog att det står att han ska vara tyst. Tråkigt för er supportrar att de beter sig illa. Var inte länge sen vi i Bajen hade stora problem med styrelsen så vet känslan när det känns som att de inte tar hand om klubben :/

Ja. Tycker det är pissdåligt behandlat. Alm har hållit laget på topp tre nivå i fem år nu.

Hoppas inte laget är allt för påverkat av allt tumult, att slå Djurgården är det bästa med att vara AIKare

image.jpeg

Vi får inte glömma bort att tränare kommer och tränare går. Likaså med spelare och styrelsen och oavsett hur dvs på viljet sätt så ska vi stötta vår klubb för den består alltid.
Det är VI som ÄR AIK!!

Grymt nöjd att min 2-dagar gamla son fick se sin första match i fredags. Hemma på teven förstås och att hans första match blev en vinst. Detta satte rejält med perspektiv på det som hände efter slutsignalen för min del iaf (dvs jag brydde mej mindre).:)

Ikväll kör vi över Gefle borta även om det blir en tuff o svår fajt. Sätter mitt hopp till Avdic att han äntligen (i Strandbergs frånvaro) kan börja leverera!!
Framåt Stolta AIK!!!

Min idag 1 vecka gamla son har nu "upplevt" 2 segrar med mitt kära AIK vilket gör mej såååå stolt:).
Grymt skönt att Isak fick hänga en kasse men jag var lite ledsen att varken Avdic eller Brustad fick göra mål..

Förjäkla synd att vi inte lyckades peta in en boll mot Örebro trots ett gäng chanser. Ska det bli nån pokal i år måste vi vinna fler hemmafajter och återigen göra NA till vår oövervinnerliga hemmaborg:).
Jag vill ju så gärna att det lossnar för Avdic men finns chansen så fixa Goitom eller lös ut Strandberg!!!
Vi kan inte sätta allt vårt hopp till en 16-åring som ensam ska leverera målen..

Tillbaka
Topp