• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

AIK-tråden

Adro

Panerai
2-Faktor
Frammåt är katastrof. Kommer lnte till avslut och när det väl det väl händer så har vi ingen som kan trycka dit dom.
Känns som ett mittengäng i år
 

don.h

Cartier
om vi inte vinner i år vet jag inte vad som saknar. trist att vi inte kan leverera bättre på hemmaplan. när kör vi en AIK-klock-gtg?
 

charles8

Omega
2-Faktor
Otroligt viktigt och skönt med tre poäng mot Halmstad. Men återigen utan att övertyga ett minsta dugg.
Vad är det som krävs för att få detta lag att vakna?!
 

AB

Panerai
2-Faktor
"Ikväll kl 19 kommer info om status på Henok i våra kanaler." - varför går man ut såhär? Vad är på g?
 
Jag reagerade på det också. Och jag har tyvärr en väldigt dålig känsla kring det hela, luktar lång frånvaro skulle jag tro
 

AB

Panerai
2-Faktor
"Det utlovade beskedet ikväll kl 19 ang Henok måste tyvärr skjutas på till imorgon efter lunch. Ny exakt tid kommer imorgon."

Vad är detta?!
 
Håller med fullt ut! Varför ens göra sig besvär med att kommunicera ut hålltider (som man inte håller dessutom) "bara" för 4 veckor rehab?
Konstigt att inte prata om vad det faktiskt är för skada också..
 

RikNik

Panerai
2-Faktor
Deeeeeerby! Så jävla viktigt att vi vinner idag. Kämpa!
IMG_20170522_154215.jpg
 

AB

Panerai
2-Faktor
En halvlek kvar! Borde uppstå en del ytor nu för kontringar, läge att vårda bollen bättre än i första halvlek.

Dags att störa Mange Eriksson mer också, där är det aldrig långt från ett rött kort.
 

AB

Panerai
2-Faktor
Vad tror vi om ikväll? Sjukt viktig match. Blir intressant att se Malmö, tycker inte att de varit så bra som man trodde de skulle vara innan säsongen. Dags för seger nu!
 
Topp