• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

AIK-tråden

Ska bli intressant att se vem står i mål, jag tror det kan bli Stam. Annars är det mest ångest inför matchen. Tycker vi varit bättre än Malmö i tidigare möten på Nationalarenan, men dom har alltid fått med sig 1 eller 3 poäng hem. Å andra sidan hade jag nästintill gett upp inför derbyt, men det redde ju verkligen ut sig!! Efter en eller två öl i kroppen så brukar man bli mer segerviss :) Framåt Stolta AIK!
 
Senast ändrad:

Isodor

Audemars
Ska bli en intressant match onekligen. Att våran defensiv är bra är ingen hemlighet, men våran målproduktion är verkligen usel. Lite 2009 vibbar? :D
 

RikNik

Panerai
2-Faktor
Sjukt deppigt :-( Förlora på övertid ska fan inte behöva hända. Första halvan kändes ju både pigg och lovande, och sen slutar det så här. Inte helt förvånad dock.
IMG_20170529_193013.jpg
 

charles8

Omega
2-Faktor
Nu händer det grejer, jakten har börjat och äntligen har vi lite strikers igen! Obasi presenterad idag.

Tror inte jag var den ända AIK:aren som satt och skrek på jobbet i slutet av arbetsdagen. OM vi ska ha något att göra med en toppstrid var detta helt rätt, även om Malmö känns för långt fram. Men att gå från Markkanen/Avdic till Stefanelli/Goitom/Obasi är ju som att gå från ett mittenlagsanfall till Allsvenskan (enligt mig) i sin helhets bästa anfall. Har svårt att se en starkare trupp än vår just nu (möjligtvis Malmös) spelare för spelare.
 

Tärnan

Cartier
har mycket svårt att se varför AIK skulle förlora en enda match resten av årets allsvenska matcher. Jag säger bara 2LAX17
 
Ja det var riktigt uselt!
Om någon har biljetter över till Sirius borta så är jag mycket intresserad! Kompisen som skulle boka misslyckades...
 
Topp