Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjuk känsla.
Känner glädje, såklart. Lite grand iaf.
Största känslan är lättnad och tomhet.
Tror glädjeruset kommer först om några dagar.
Skrev precis om samma sakSjuk känsla.
Känner glädje, såklart. Lite grand iaf.
Största känslan är lättnad och tomhet.
Tror glädjeruset kommer först om några dagar.
Fantastiskt snyggt av Goitom att låta Nisse vara med och höja bucklan
Såg Isak på guldfesten
Hoppas vi får in Isak, ofori (om adu skulle försvinna) samt ersätter Olsson (han försvinner) med haksa.
Mer tveksam kring lustig. Har han tillräcklig speed vid denna ålder?
Seb Larsson rockade vit 116520 när jag träffade honom på guldfesten efter matchen.Efter fotbollsgalan och guldfirandet fick vi se ännu mer vilka dinkor våra spelare rockar
(Endast personer vi inte nämnt innan)
Lindkvist - Sub, gamla modellen
Tarik - GMT, nya modellen
Panos - Yachtmaster rose på gummi
Ekstrand - AP RO
Såg även en guld Daytona på gummi men kommer ej ihåg vem, var det Sundgren? Har sett honom köra en svart Explorer 2 tidigare
Efter fotbollsgalan och guldfirandet fick vi se ännu mer vilka dinkor våra spelare rockar
(Endast personer vi inte nämnt innan)
Lindkvist - Sub, gamla modellen
Tarik - GMT, nya modellen
Panos - Yachtmaster rose på gummi
Ekstrand - AP RO
Såg även en guld Daytona på gummi men kommer ej ihåg vem, var det Sundgren? Har sett honom köra en svart Explorer 2 tidigare
Försvaret överlag är väl det man vill behålla intakt överlag och just Lustig i sig är ingen spelare jag suktar efter (till den kostnaden).
Som jag förstått är Lustig främst tänkt att ersätta Milosevic. Ekstrand är ett frågetecken och Nyholm kan man ju tyvärr inte alls räkna med. Måste in en mittback som går rakt in i startelvan.
Jag med! Det är alldeles för tidigt att börja bekymra sig om sånt redan! Jag njuter vidare helt utan bekymmer så länge som möjligt!Det är ju såklart ett sunt och rationellt tänkande. Själv lever jag fortfarande på ett par fullständingt Norlinskt fluffiga moln, utan en tanke på att någon spelare eller tränare skulle lämna skutan.
Det är ju såklart ett sunt och rationellt tänkande. Själv lever jag fortfarande på ett par fullständingt Norlinskt fluffiga moln, utan en tanke på att någon spelare eller tränare skulle lämna skutan.
Finns denna Online att hitta någonstans?Kolla Sportkanalen 22:30 ikväll.....2h sammandrag om Gnuggets guldsäsong!!!