• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

AIK-tråden

Belfort

Omega
Tråkigt att det inte var för en vecka sen vi kunde ha haft den här festen, man var mäkta besviken när slutsignalen gick. 50 128 som hade stått på plan istället!
 
Senast ändrad:

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Sjuk känsla.
Känner glädje, såklart. Lite grand iaf.
Största känslan är lättnad och tomhet.
Tror glädjeruset kommer först om några dagar.

Det hade varit närmre till glädjen om vi hade avgjort för ett par omgångar sedan. Nu blir det precis som du skriver mest lättnad.
Fint att se Norling så pass rörd och helt fantastiskt att Daniel Sundgren kunde vara med och ta guld. Kul för Seb att glida in på en räkmacka och bli svensk mästare :)
 
D

Deleted member 4412

Guest
Svårt att sätta ord på känslorna, blev ju inte lika dramatiskt som förra gången utan en mer ”äntligen är skiten över” känsla.
Guldet skulle ju ha bärgats förra söndagen på hemmaplan o jag tror att de flesta, likt mej, gick lite på pumpen där o då.
Men nåväl, Lennart är hemma igen o nu ska man bara njuta av allt. Se alla klipp, allt firande, alla best of osv:)
O fan va skönt det är att få slippa säga;
”Nästa år, då jääävlar”
 
Efter fotbollsgalan och guldfirandet fick vi se ännu mer vilka dinkor våra spelare rockar

(Endast personer vi inte nämnt innan)
Lindkvist - Sub, gamla modellen
Tarik - GMT, nya modellen
Panos - Yachtmaster rose på gummi
Ekstrand - AP RO
Såg även en guld Daytona på gummi men kommer ej ihåg vem, var det Sundgren? Har sett honom köra en svart Explorer 2 tidigare
 
Såg Isak på guldfesten ;)

Hoppas vi får in Isak, ofori (om adu skulle försvinna) samt ersätter Olsson (han försvinner) med haksa.

Mer tveksam kring lustig. Har han tillräcklig speed vid denna ålder?
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Såg Isak på guldfesten ;)

Hoppas vi får in Isak, ofori (om adu skulle försvinna) samt ersätter Olsson (han försvinner) med haksa.

Mer tveksam kring lustig. Har han tillräcklig speed vid denna ålder?

Tror garanterat att speeden räcker och blir över för Allsvenskan, och om vi någonsin ska närma oss att kvala in till EL tror jag inte man kan underskatta rutinen som en sådan spelare tillför hela truppen.
 

Perpetual

Cartier
2-Faktor
Efter fotbollsgalan och guldfirandet fick vi se ännu mer vilka dinkor våra spelare rockar

(Endast personer vi inte nämnt innan)
Lindkvist - Sub, gamla modellen
Tarik - GMT, nya modellen
Panos - Yachtmaster rose på gummi
Ekstrand - AP RO
Såg även en guld Daytona på gummi men kommer ej ihåg vem, var det Sundgren? Har sett honom köra en svart Explorer 2 tidigare
Seb Larsson rockade vit 116520 när jag träffade honom på guldfesten efter matchen.
 

Stbg

Omega
Efter fotbollsgalan och guldfirandet fick vi se ännu mer vilka dinkor våra spelare rockar

(Endast personer vi inte nämnt innan)
Lindkvist - Sub, gamla modellen
Tarik - GMT, nya modellen
Panos - Yachtmaster rose på gummi
Ekstrand - AP RO
Såg även en guld Daytona på gummi men kommer ej ihåg vem, var det Sundgren? Har sett honom köra en svart Explorer 2 tidigare

Har väl också under en längre tid sett Nisse rocka en Panna av för mig oklar ref på länk
 

Helvetia

Cartier
Försvaret överlag är väl det man vill behålla intakt överlag och just Lustig i sig är ingen spelare jag suktar efter (till den kostnaden).

Som jag förstått är Lustig främst tänkt att ersätta Milosevic. Ekstrand är ett frågetecken och Nyholm kan man ju tyvärr inte alls räkna med. Måste in en mittback som går rakt in i startelvan.
 

Stbg

Omega
Som jag förstått är Lustig främst tänkt att ersätta Milosevic. Ekstrand är ett frågetecken och Nyholm kan man ju tyvärr inte alls räkna med. Måste in en mittback som går rakt in i startelvan.

Det är ju såklart ett sunt och rationellt tänkande. Själv lever jag fortfarande på ett par fullständingt Norlinskt fluffiga moln, utan en tanke på att någon spelare eller tränare skulle lämna skutan.
 
Det är ju såklart ett sunt och rationellt tänkande. Själv lever jag fortfarande på ett par fullständingt Norlinskt fluffiga moln, utan en tanke på att någon spelare eller tränare skulle lämna skutan.
Jag med! Det är alldeles för tidigt att börja bekymra sig om sånt redan! Jag njuter vidare helt utan bekymmer så länge som möjligt!
 

Helvetia

Cartier
Det är ju såklart ett sunt och rationellt tänkande. Själv lever jag fortfarande på ett par fullständingt Norlinskt fluffiga moln, utan en tanke på att någon spelare eller tränare skulle lämna skutan.

Jo, är själv uppe bland molnen, tänkte bara delge infon jag fått om hur man tänkt med Lustig. Jag kommer börja klura över truppbygge tidigast i januari. Tills dess ska jag vandra Stockholms gator med ett självgott leende bärandes en pin med emblemet på bröstet.
 

Marioo

Omega
Ska man känna skadeglädje eller empati med HIFDIF? Lag gröns spelare går på våra guldfester och lag blå fortsätter bygga truppen med AIKare.
Som att det inte räckte med (Walker) Sabovic, Cattenacci J. Augustinsson (storebror också, såklart). Bejimo.
Det misslyckade försöket att värva Nouri, där dif fick betala för att bryta kontraktet efter supportrarnas protester.
Min personliga favorit är ju dock Magnus Eriksson... nåväl. Blir en spännande silly, minst sagt.
 
Topp