timeismoney1
Basic
Hittade den på CmoreFinns denna Online att hitta någonstans?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hittade den på CmoreFinns denna Online att hitta någonstans?
Vet inte....ser att det går repris...fre, lör, sön.......det är ju en gratis C-more kanal...men din TV lev måste ha den antar jag....Finns denna Online att hitta någonstans?
Ja. Med vårt mittfält och backlinje den här säsongen så var det ”lätt” för honom.Någon annan som såg galan och tyckte att Goitoms imitation av Olsson var pinsam?
I övrigt synd för Linner att inte plocka hem årets målvakt, han släpper in typ 10 mål på 20 matcher. Men visst köper argumentet att rätt många matcher är lugna för honom.
Jamenvafan, blir det jag som måste slå in straffsparken här? Nu får ni inte ge mig alltför mycket stryk för detta!Silly Season rykten in (estimerad sannolikhet av mig), fyll gärna på! Varit dött i lite för många dagar i tråden nu
Sead Haksabanovic (4/5)
Mikael Lustig (4/5)
Alexander Milosevic, förlängning (3/5)
Tekie (3/5)
Alexander Isak (2/5)
Batanero (2/5)
Tamimi (2/5)
Ebenezer Ofori (1.5/5)
John Guidetti (1/5)
Celso Borges (1/5)
Tror att pertan lämnas utanför av åldersskäl. Sundgren trodde jag på före JanssonHur kan inte Sundgren bli uttagen till januariturnen? Eller Pertan... nåja kul för Robin, välförtjänt!
Nej inte direkt då han är en renodlad ytter och inte wingback. Ser gärna Hrgota och Lustig.Hade det inte smakat mumma med Kacaniklic på free transfer?
Finare med Diego godin som sitter på utgående ”haha”Hade det inte smakat mumma med Kacaniklic på free transfer?
DO?Har inget direkt att skriva men vill inte att DO ska ligga före AIK-tråden.
Vinna cupen!![]()
De onämnbara ett vanilgt smeknamn för dif.Vilka är era favoritpoddar kring Allsvenskan? Gillade Radio Råsunda förut, men tycker den tappat. Nu k
DO?
Vilka är era favoritpoddar kring Allsvenskan? Gillade Radio Råsunda förut, men tycker den tappat. Nu k
DO?
Har lyssnat på första, tyckte det var grymt! Kör 08 fotboll också (är nog min favorit tack vare videoformatet)Studio allsvenskan
3-5-2
Rekommenderar också den nya AIK-podden avgå alla, första avsnittet har du här:
avga-alla.keruzo.com
Ska väl kanske tilläggas att det är 120 minuter spring innan straffen slås, men det borde definitivt gå att stänga igen matchen innan AFC gör 1-1.Bedrövlig att vi slutar spelar fotboll så fort vi får in en boll! Så jävla onödigt att släppa in dom i matchen som vi kontrollerade fullständigt! Och visst ska man kunna kräva att allsvenska spelar åtminstone sätter straffen på mål?!
Nu har jag gnällt färdigt för denna gång....
Är orolig inför allsvenskan
Instämmer! Nu missade jag tyvärr större delen av matchen igår men har sett de andra cupmatcherna. AIKs försvar i all ära men det känns så oerhört tröttsamt att man alltid nöjer sig och backar hem efter första målet (ta Östermatchen som exempel). Dessutom oerhört slöseri med resurser att plocka hem dyra strikers om de bara ska få springa ensamma där uppe och jaga boll. Pinsamt att matcher mot medelmåttiga lag i superettan ska bli såna nagelbitare. Vi har ju precis vunnit guld för tusan!Bedrövlig att vi slutar spelar fotboll så fort vi får in en boll! Så jävla onödigt att släppa in dom i matchen som vi kontrollerade fullständigt! Och visst ska man kunna kräva att allsvenska spelar åtminstone sätter straffen på mål?!
Nu har jag gnällt färdigt för denna gång....
Är orolig inför allsvenskan