KENNY PAVEY!! Pungsparken på götelaborgaren är också en klassiker!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lerjeus och strömbergsson är ju dåliga för de tycker det är kul att stå i centrum, men Pandzic fattar ju inte vad som pågår på planen. Han måste ha strålskador från Tjernobyl eller nåt.
Ena domarn kommer från Göteborg och den andra heter Glenn - vad är oddsen?!?Fy fan vilken jävla skandal! Helt sanslöst!! Domarhororna borde få genomgå dels psyktest innan o dels lögndetektor.
Sålla bort sillstrypar o bönder med storhets vansinne som vill komma hit o bara förstöra för oss med hjälp av pipan.
Skrikit mej sönder o samman ikväll och nu ör det vara tomt. Så jävla tomt.
Ps! Den där jävla sillstryparn till domare borde ha spöstraff. Punkt!!
Och hur faaaaan fick dom döma den här matchen???Ena domarn kommer från Göteborg och den andra heter Glenn - vad är oddsen?!?
Jo men ALLT glöms ju bort nör det blir så här. Minns ej senast vi gjorde mål på frispark o Stefan var kung idag. Domarn ville dock helt annat..Jaja, kan ju glädjas åt AIK:s spel. Ishi var en gigant idag. Domarna var som vanligt sorgliga, vilket annat lag som helst hade fått frispark istället för baklängesmål på Göteborgs sista mål.
Han delar nog spelarbussen ned med fet-Jörgen och äckel-SebbeMen spelet såg fan riktigt bra ut, i 98% av fallen hade vi vunnit en sån här match - nu känns det som domaren snodde poäng av oss för att han vill våga gå ut på stan om helgerna i hemstaden...
Såg inte tifot då jag själv stod bakom all svart plast. Dock vare bra drag på Norra och vi gjorde vårat jobb iaf..Hur tänkte tifogruppen när man körde sopsäckar över hela läktaren? Plastigt värre.
Du vet ju själv hur mycket dom hatar oss. Men först o främst borde vi fans bojkotta nästa hemmamatch. Kan spelarna inte gnälla på "pressen" utan märka hur jävla bortskämda dom är!!![]()
RIMLIGT PANDZIC RIMLIGT!!!!! fy fan, kan vi bara vägra spela fotboll om någon annan domare än Sir Al-Hakim från Köping dömer? Kan ju inte vara ett orimligt krav att ställa på svff
NNNN är fan allsvenskans vidrigaste människa. Avgå din lilla slyna!!!
Haha, nä. Man går på alla matcher i Stockholmsområdet, så enkelt är det.Du vet ju själv hur mycket dom hatar oss. Men först o främst borde vi fans bojkotta nästa hemmamatch. Kan spelarna inte gnälla på "pressen" utan märka hur jävla bortskämda dom är!!
Att lämna WO vore ju även det en god idé då det endast skulle innebära en 3-0 torsk o således mer hedersamt.
Nej, jag skulle kunna ta kritik om jag betedde mig som ett svin mot branschkollegor på mitt jobb. Det är EXAKt samma sak.Ge dig. Känns väldigt onödigt av dig att skriva så här.
NNN är fan allsvenskans vidrigaste människa. Avgå din lilla slyna!!!
Bojan Pandzic, har du barn? Hoppas inte det
Det är något seriöst fel på erFy fan vilken jävla skandal! Helt sanslöst!! Domarhororna borde få genomgå dels psyktest innan o dels lögndetektor.
Sålla bort sillstrypar o bönder med storhets vansinne som vill komma hit o bara förstöra för oss med hjälp av pipan.
Skrikit mej sönder o samman ikväll och nu ör det vara tomt. Så jävla tomt.
Ps! Den där jävla sillstryparn till domare borde ha spöstraff. Punkt!!
Norra var bra i dag. Det ska ni ha. Hoppas det fortsätter så.Såg inte tifot då jag själv stod bakom all svart plast. Dock vare bra drag på Norra och vi gjorde vårat jobb iaf..