Det är något seriöst fel på er
Personer som väljer att utrycka sig om div 1 fotboll på ett klockforum borde rannsaka sig själva och flytta till ett mer lämpligt forum.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är något seriöst fel på er
Motfråga är ju då vad folk som inte bryr sig om "div 1-fotboll" gör i en sådan tråd. Jag är inte i star wars/jakt/student/hi-fi/vegetariantråden och pladdrar strunt...Personer som väljer att utrycka sig om div 1 fotboll på ett klockforum borde rannsaka sig själva och flytta till ett mer lämpligt forum.
fanimej skandalNää, men Carlgren springer ju bara ihop med göteborgshoran, det ser ju alla. Inte direkt som att han har bollen eller så. HUR kan inte media uppmärksamma detta? Alltså Pandzic borde fan utvisas ur Sverige för att han är så jävla dålig.![]()
Sen fattar man ju inte hur fisksupportersen kan leva med sig själva - när ens lag uppträder bonnigare än Bajen och ligger ned och grinar hela jävla matchen. Snälla sebbe , du är medlem här, svara på hur ni kan leva med att vara så förbannat jävla osportsliga? Vill ni framstå som en storstad eller vill ni bekräfta status som den vidriga lilla fiskarhåla ni är?
Det finns fan bara två lag i Sverige som inte är 100% inavlade bönder, det är AIK och det är Djurgården. Djurgården är dock inavlade östermalmsbrats som lever på pappas pengar.
SKANDAL!!!!!!! AVGÅ SVFF!!!!!! AGERA outning av supportergrupp borttagen av admin !!!!fanimej skandal
100%Vet ni vad det värsta är? Om Carlgren hade legat kvar och filmat skada hade han fått frispark 10 gånger av 10.
Fotbollsfans ÄR ta mig fan dumma i huvudet. På riktigt.
Edit: Okej då, vissa är det...
För att en kille spårar ur? Nog borde du väl vara intelligent nog att förstå att alla inte är funtade på alla sätt?Denna tråden bekräftar alla fördomar jag nånsin haft om AIK-supportrar...
För att en kille spårar ur? Nog borde du väl vara intelligent nog att förstå att alla inte är funtade på alla sätt?
Fy fan vilken jävla skandal! Helt sanslöst!! Domarhororna borde få genomgå dels psyktest innan o dels lögndetektor.
Sålla bort sillstrypar o bönder med storhets vansinne som vill komma hit o bara förstöra för oss med hjälp av pipan.
Skrikit mej sönder o samman ikväll och nu ör det vara tomt. Så jävla tomt.
Ps! Den där jävla sillstryparn till domare borde ha spöstraff. Punkt!!
Ja, det är säkert jättejobbigt att vara så passionerad. Men någonstans mellan att det gör ont att vara passionerad och att kväka ur sig dynga på Internet så bör man tänka en gång till.Domarn sög igår o så kommer det alltid att fortsätta. Gör verkligen ont att vara så passionerad som vissa av oss är, det ska gudarna veta.
Däremot finns det aldrig nåt som kan ändra ett resultat i efterhand, varken våld eller hårda ord hur arg man än är.
OCH solen gick upp idag igen och tydligen så gick inte världen under
ALLA mot Peking o 3 poäng!!
Du har helt rätt, my bad!Ja, det är säkert jättejobbigt att vara så passionerad. Men någonstans mellan att det gör ont att vara passionerad och att kväka ur sig dynga på Internet så bör man tänka en gång till.
Starta en blogg eller något. Att kalla folk för horor, vilja utdela spöstraff osv. hör inte hemma på Klocksnack.
Nu står det utskrivet, om det inte var tydligt förrut alltså.
Denna tråden bekräftar alla fördomar jag nånsin haft om AIK-supportrar...
nu pratar vi snyggt!Kom hem en trevlig liten sak igår med posten som blir en diskret fingervisning av vilket lag som gäller..
![]()
Blir Gnaget-pimpad Rolle på matcherna i år![]()
Thanxx!!nu pratar vi snyggt!
Verkligen ovanlig look men jag tycker det blev skitballt. Känns som rätt style till sommaren ocksåThanxx!!
Fick den precis monterad innan mitt pass börjar, gött att den hann komma inför Peking borta![]()
Som sagt, ser snyggare ut irl o jag ska ta några bättre bilder. Dock tror jag inte jag kommer köra gummit hela sommarn utan det blir endast till matcherna..Verkligen ovanlig look men jag tycker det blev skitballt. Känns som rätt style till sommaren också