• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

AIK-tråden

Personer som väljer att utrycka sig om div 1 fotboll på ett klockforum borde rannsaka sig själva och flytta till ett mer lämpligt forum.
Motfråga är ju då vad folk som inte bryr sig om "div 1-fotboll" gör i en sådan tråd. Jag är inte i star wars/jakt/student/hi-fi/vegetariantråden och pladdrar strunt...

Nää, men Carlgren springer ju bara ihop med göteborgshoran, det ser ju alla. Inte direkt som att han har bollen eller så. HUR kan inte media uppmärksamma detta? Alltså Pandzic borde fan utvisas ur Sverige för att han är så jävla dålig.
image.png

Sen fattar man ju inte hur fisksupportersen kan leva med sig själva - när ens lag uppträder bonnigare än Bajen och ligger ned och grinar hela jävla matchen. Snälla sebbe , du är medlem här, svara på hur ni kan leva med att vara så förbannat jävla osportsliga? Vill ni framstå som en storstad eller vill ni bekräfta status som den vidriga lilla fiskarhåla ni är?
Det finns fan bara två lag i Sverige som inte är 100% inavlade bönder, det är AIK och det är Djurgården. Djurgården är dock inavlade östermalmsbrats som lever på pappas pengar.
fanimej skandal

Såg stundtals riktigt bra ut, men som vanligt mot ifk känns det som att dom kan göra mål så enkelt på oss.

Måste vara tråkigt att vara ifkare med spelet man bjuder till. Jaga boll, jaga boll, jaga boll och sen omställning med maxlöpningar i djupled. Aleesami är typ den enda jag skulle vilja se i AIK.

Vid deras tredje mål ska såklart Carlgren få frispark. Aleesami borde fått ett till gult. En hel del andra domslut mot oss men också ett par hörnor etc med oss som vi inte skulle haft. Dålig domarinsats helt enkelt.

Ärligt Apansson, ta det lugnt med hur du utrycker dig. Våra rivaler lär läsa och njuta.

Håller med om att domaren skulle ha blåst i situationen med carlgren men det tar inte bort faktumet att det där brukar jämna ut sig. Bajen hade inte direkt domaren med sig förra året, fick hysteriskt många mål och straffar bortdömda.

Kan bara hålla med föregående talare.
Därför har också @Apansson fått sig en välbehövlig timeout från Lifestyle. Jag förstår att man kan bli upprörd angående sport, men det får ju finnas en hejd på det hela. Det här är ju inte civiliserat beteende någonstans.

F ö även läge att be om ursäkt till @Seb-rolle.

@Apansson

Hoppas att du iaf har vett om att skämmas efter gårdagens utlägg? Otroligt pinsamt att se vad du skrivit även om vissa domslut var dåliga. Jag skäms enormt som AIK:are över ditt beteende som förmodligen var en bottennotering också för dig. Och då ska sägas att jag sett dig skriva oerhört mycket dynga tidigare.. Skatta dig glad som inte blir bannad från forumet i stort. Jag hade aldrig accepterat påhopp på enskilda användare som du inte känner.

Skärpning..

Edit: Too slow. Dumt att skriva inlägg under längre tid när man samtidigt försöker jobba.

Well done @daviden

Domarn sög igår o så kommer det alltid att fortsätta. Gör verkligen ont att vara så passionerad som vissa av oss är, det ska gudarna veta.
Däremot finns det aldrig nåt som kan ändra ett resultat i efterhand, varken våld eller hårda ord hur arg man än är.
OCH solen gick upp idag igen och tydligen så gick inte världen under:)
ALLA mot Peking o 3 poäng!!

Själv tog jag en fika en fika med en vän @figaro iförd sin blåvitt halsduk innan matchen. Inte fan hatar vi varandra pga olika lag!!
Däremot har vi fulla rättigheter att stödja våra lag under fajten dvs 90min och gapa o skrika från varsin ståklack..

Fy fan vilken jävla skandal! Helt sanslöst!! Domarhororna borde få genomgå dels psyktest innan o dels lögndetektor.
Sålla bort sillstrypar o bönder med storhets vansinne som vill komma hit o bara förstöra för oss med hjälp av pipan.
Skrikit mej sönder o samman ikväll och nu ör det vara tomt. Så jävla tomt.
Ps! Den där jävla sillstryparn till domare borde ha spöstraff. Punkt!!

Domarn sög igår o så kommer det alltid att fortsätta. Gör verkligen ont att vara så passionerad som vissa av oss är, det ska gudarna veta.
Däremot finns det aldrig nåt som kan ändra ett resultat i efterhand, varken våld eller hårda ord hur arg man än är.
OCH solen gick upp idag igen och tydligen så gick inte världen under:)
ALLA mot Peking o 3 poäng!!
Ja, det är säkert jättejobbigt att vara så passionerad. Men någonstans mellan att det gör ont att vara passionerad och att kväka ur sig dynga på Internet så bör man tänka en gång till.
Starta en blogg eller något. Att kalla folk för horor, vilja utdela spöstraff osv. hör inte hemma på Klocksnack.
Nu står det utskrivet, om det inte var tydligt förrut alltså.

Ja, det är säkert jättejobbigt att vara så passionerad. Men någonstans mellan att det gör ont att vara passionerad och att kväka ur sig dynga på Internet så bör man tänka en gång till.
Starta en blogg eller något. Att kalla folk för horor, vilja utdela spöstraff osv. hör inte hemma på Klocksnack.
Nu står det utskrivet, om det inte var tydligt förrut alltså.
Du har helt rätt, my bad!

Livet som Gnagare är svart eller guld, allt mitt emellan dvs mellanmjölken får de övriga klubbarna stå för.
Nu reser vi oss från domarskandaler och orättvisan och kör över Peking:)
Forza Gnaget!!

Kom hem en trevlig liten sak igår med posten som blir en diskret fingervisning av vilket lag som gäller..
image.jpeg

Blir Gnaget-pimpad Rolle på matcherna i år:)

Verkligen ovanlig look men jag tycker det blev skitballt. Känns som rätt style till sommaren också
Som sagt, ser snyggare ut irl o jag ska ta några bättre bilder. Dock tror jag inte jag kommer köra gummit hela sommarn utan det blir endast till matcherna..

Tillbaka
Topp