Jag tror det kommer bli riktigt bra, fast det trodde jag att JG skulle bli oxå. (Omar trodde jag aldrig på)Vad tror vi om nyförvärvet?
Kan inte riktigt skapa mig en uppfattning, dansken och den andra verkar ju stabila
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tror det kommer bli riktigt bra, fast det trodde jag att JG skulle bli oxå. (Omar trodde jag aldrig på)Vad tror vi om nyförvärvet?
Kan inte riktigt skapa mig en uppfattning, dansken och den andra verkar ju stabila
Jag ville tro på Omar men ja vad säger manJag tror det kommer bli riktigt bra, fast det trodde jag att JG skulle bli oxå. (Omar trodde jag aldrig på)
Det är Henning Berg som har bett om att få denna spelare så antar att man har stenkoll på honom.Jag ville tro på Omar men ja vad säger man
Blir spännande framöver
Det är den stora frågan, finns nog inte en drös med intressenter för de tre namnen.Goda förhoppningar. Vi investerar för att rädda kontraktet, men också för att kunna studsa tillbaka nästa år. En cup-vinst i vår och vi är back on track! Peppar peppar…
Frågan är väl hur vi gör med JG / Omar nu, och för all del även Kimpioka. Dyra bänksittare.
Tror inte ens Messi och Mbappe hade hjälpt.In med elbhouzeidi( ursäkta stavningen)
Enkelt………in med pittas ut med Guidetti3p enkelt
Fick tyvärr rätt. Snack(s)påsen är nog ganska rejält fast på bänken nu och skulle inte förvåna mig om han lämnar inom kort.Jisses vad?
I mina ögon är Guidetti en snackpåse. Det är lite charmigt om man kan prestera, inte annars. Jag tror inte han kommer att göra bra ifrån sig i gnaget helt enkelt. Ser mycket hellre Kouakou som är vältränad och hungrig.
Men för all del, kommer Guidetti och gör bra ifrån sig så är allt bra. Jag tvivlar dock.
RåsundafettoFick tyvärr rätt. Snack(s)påsen är nog ganska rejält fast på bänken nu och skulle inte förvåna mig om han lämnar inom kort.
Visserligen har hans senare års karriär i stort varit att sitta och kvittera lön och snitta ett par mål per säsong så det kanske blir samma i gnaget kommande år? Inte ok då han är svindyr.
Sjukt dåliga beslut sista året. Dumpa Bahoui, inte värva Koukaou m.m.
Tycker i och för sig att det var en hård men viktig markering. IC har varit riktigt dålig. Om man tas in på lån måste prestationen vara något utöver det vanliga, för nu blir situationen lose-lose om han 1) förblir dålig, tjänar ingen på, eller om 2) han rycker upp sig, så försvinner han ju ändå i sommar och vi får zilcht för det.Skitmatch men vinst.
Man bygger inte spelares självförtroende genom att byta ut när man precis bytt in, annat än i eeeextrema fall. Det är ganska förnedrande. Oftast bättre att hitta något annat alternativ från tränarhåll.
De flesta är lika dåliga. Miljön verkar toxisk sista åren. Bra spelare som inte presterar tyder på det. Man behöver nog hitta tillbaka till harmonin och självförtroendet.Tycker i och för sig att det var en hård men viktig markering. IC har varit riktigt dålig. Om man tas in på lån måste prestationen vara något utöver det vanliga, för nu blir situationen lose-lose om han 1) förblir dålig, tjänar ingen på, eller om 2) han rycker upp sig, så försvinner han ju ändå i sommar och vi får zilcht för det.
Bra beslut. Prestera eller avgå.
Igår, ja. Hela försäsongen, nja. Där har många spelat mycket bättre, med undantag Coulibaly som varit konsekvent osynlig.De flesta är lika dåliga. Miljön verkar toxisk sista åren. Bra spelare som inte presterar tyder på det.
Ja, han och hans fru blir väl nya jonna och jocke. Han har ju munlädret, och självförtroendet utanför fotbollsplan. Och hon verkar vara media/kändiskåt på maxnivå.Igår, ja. Hela försäsongen, nja. Där har många spelat mycket bättre, med undantag Coulibaly som varit konsekvent osynlig.
Miljön håller jag med om, men inget nytt. Varit så i många år att ”bra” spelare kommer och sedan underpresterar, säljs vidare och börjar prestera igen.
Topp 5 är rimligt för detta truppbygge. Guidetti kommer inte tillbaka, han är ju influencer nu.
Nej fy fan. Tänker börja hålla på Gais eller BP tror jagNågon här ????