• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

AIK-tråden

Härligt med gyttjebrottning i kvalet i november.....mössa och vantar på.........det är vad vi har att se fram emot just nu......

Sjukt skönt med en seger idag men laget måste fortsätta att jobba hårt, utöver JD och Faraj som ni nämner så tycker jag att Billy ser svag ut.

Ojojoj egentligen hade man ju velat låta den här tråden glömmas bort precis som årets vårsäsong men shit vilken urkass tajming AIK har som alltid!

Nog för att jag också ville byta ut Brännan men att kicka honom dagen efter serien dragit igång igen och efter vinst dessutom. Herregud

Äh. Kul för Brännan att få avsluta med vinst. Och bra för AIK!
Spelmässigt var det ingen höjdare. Brännström funkade inte. Nu kan man ändå hoppas på Allsvenskan nästa år också. Bara det är värt mycket.

Nej det funkade inte. Men det vore mer hederligt att låta honom gå under uppehållet. Om de nu redan hade en ny tränare på väg in kunde Goitom leda laget igår mot bp. Sådant här ger klubben bara dåligt rykte. Onödigt

Truppen är svag, men han ska ändå ha plockat fler poäng än vad som gjorts. Man får laga efter läge, det borde han vara expert på om någon, men det har inte funkat.

Tycker inte heller sättet att släppa honom var schysst, men om anledningen var att direkt kunna presentera ersättaren, så köper jag det.

Han är duktig nya tränaren hoppas han kan få ordning på laget
Vi får väl C….känns mest som brögäng……tror han åker rätt snabbt han med……

1688376627885.png

Ingen som råkar ha ett par biljetter över till Sirius borta? Grabben är ovanligt sugen och jag vill gärna ta tillfället i akt! 😃

Vad tror vi om nyförvärvet?

Kan inte riktigt skapa mig en uppfattning, dansken och den andra verkar ju stabila

Tillbaka
Topp