D
Deleted member 19984
Guest
19h sen.
Vad är kontexten? Annons med bild på kopia en kopia tagen 2011?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
19h sen.
Ligger ute på jobb, med gott om tid att bränna..???Haha nejdå, ibland har man bara lite extra tid när man ligger ute på jobb
De var kanske dumt att posta de där, då de bara är en delad bild på en replica. Övertramp av mig.Vad är kontexten? Annons med bild på kopia en kopia tagen 2011?
De var kanske dumt att posta de där, då de bara är en delad bild på en replica. Övertramp av mig.
Haha skulle man kunna tro. 10kvm utan tv & dålig utsikt, då får man glädja sig av mobil och KSLigger ute på jobb, med gott om tid att bränna..???
I vilken kontext var den postad? Det framgår inte av screenshotten.De var kanske dumt att posta de där, då de bara är en delad bild på en replica. Övertramp av mig.
Gissar någon form av tillverkare av replikorVad är superclone för något?
Bättre kopiaVad är superclone för något?
Undrar lite samma, men gissar på en jävla bra kopia.Vad är superclone för något?
Nu blev jag nyfiken! Vad är det för jobb du har där du är inlåst i ett rum på 10kvm utan tv och dålig utsikt? Har du fått mobilen insmugglad på häktet eller? (obs! humor)Haha skulle man kunna tro. 10kvm utan tv & dålig utsikt, då får man glädja sig av mobil och KS
Lastbilschaufför? Eller någon som arbetar på/i anslutning med bygge långt hemifrån?Nu blev jag nyfiken! Vad är det för jobb du har där du är inlåst i ett rum på 10kvm utan tv och dålig utsikt? Har du fått mobilen insmugglad på häktet eller? (obs! humor)
Han bad om tips på vilken klocka han skulle köpa härnäst, tudor bronze och omega seamaster var de andra alternativen. Även bilder på dem var med i inlägget.I vilken kontext var den postad? Det framgår inte av screenshotten.
Haha har jag målat in mig i ett hörn? Nerå, jobbar inom anläggsbranschen, och de betalas inte för några sviter direkt.Nu blev jag nyfiken! Vad är det för jobb du har där du är inlåst i ett rum på 10kvm utan tv och dålig utsikt? Har du fått mobilen insmugglad på häktet eller? (obs! humor)
Då är det ju inte så konstigt. Då har han ju bara googlat bild på klockan i fråga och råkat få upp en fejk? Eller?Han bad om tips på vilken klocka han skulle köpa härnäst, tudor bronze och omega seamaster var de andra alternativen. Även bilder på dem var med i inlägget.
Bättre kopia
Hahahaha!Antar att UltimatClone då leverar en platt 4
Frågar du mig?Är det bara herr Visenstam du vill berätta om?
Känner du att du är trådstartaren?Frågar du mig?
Känner du att du är trådstartaren?
HahahahPopcorn är givet en kväll som denna!
(Seikon är äkta!)
Fattar inte varför tråden hålls öppen, för att kasta skit på @visenstam som inte ens är nån större säljare? Sandlådenivå. @Hook