• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Aktiva ks medlemmar på köp och sälj- köper också kopior på olika forum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag gillar inte fake.
image.jpeg

Stora problemet här är väl att @visenstam i tråden vid upprepade tillfällen ljugit om sina förehavanden, för att sedan försöka "pudla" när han blivit överbevisad. Inget som inger förtroende i mina ögon.
Jmf Salming och Wilander angående kokain! Jag vet iaf fall viken av dessa som jag fortfarande har respekt för.

Fair, Handlar inte aktivt med kopior idag, Att jag gjorde det för ett år sen är beklagligt, Jag skäms.

Kan inte göra det ogjort, Är iaf 100% reko idag och sen om någon vill dömma mig för vad jag gjorde då kan jag inte ändra på tuvärr. Beklagligt hursomhelst.

Mona Sahlin a la Toblerone de luxe.

@Relax Intro hittade detta gammla inlägg, gör du inte detsamma i och med din TS?

Gammalt inlägg av @Relax Intro
Trevlig du verkar :) den enda som verka stött är du.
Jag gillar inte att bli uthängd bland 4000 personer av någon som anklagar min klocka för att va fake speciellt inte när han som admin verka kasta ut folk för allt möjligt.
Du vet om du inte gillar så bläddra förbi. Om du inte sett det så finns det massor av trådar om allt möjligt.

Är det inte dags att stänga den här tråden, den leder ju liksom ingenstans? TS har slutat svara. Känns som att denna tråd endast startats för att skapa onödiga konflikter. :bored:
Det är det som är störande man startar en tråd och kastar ur sig det ena och andra sen slutar man svara. Riktigt pinsamt @Relax Intro och störande förstör en del av känslan här. Nä kanske dax att ta en paus från KS igen saknar en del av den gamla känslan..

Har hoppat ett antal sidor pga tidsbrist men finns det mer connections mellan KS-nick och nicks på Facebook än användarnamn? IP-adresser? Hur funkar det? Jag har en namne på ett annat forum vars åsikter jag inte står bakom.

Har hoppat ett antal sidor pga tidsbrist men finns det mer connections mellan KS-nick och nicks på Facebook än användarnamn? IP-adresser? Hur funkar det? Jag har en namne på ett annat forum vars åsikter jag inte står bakom.
Tror varken KS eller FB är särskilt pigga på att lämna ut IP... Varken offentligt eller till varandra

Det är fortfarande inte Flashback. Ge tråden lite tid så kommer antagligen information. Underlättar ju inte om den blir låst...

Tror varken KS eller FB är särskilt pigga på att lämna ut IP... Varken offentligt eller till varandra

För att vara 99,99% säker på att en användare på två forum är samma behövs i princip ett utdrag från databasen med både mail och IP kopplat till kontot. Annars får man läsa läsa läsa och se vad som matchar mellan kontona.

Edit: skulle citera @Alberget4a

Det är fortfarande inte Flashback. Ge tråden lite tid så kommer antagligen information. Underlättar ju inte om den blir låst...
Fast detta leder ju inte till något. Vill man baktala medlemmar utan konkreta bevis kan man väl hänga på Flashback istället, eller? Så kan KS få vara en fredad och trevlig mötesplats för klockintresserade.

För att vara 99,99% säker på att en användare på två forum är samma behövs i princip ett utdrag från databasen med både mail och IP kopplat till kontot. Annars får man läsa läsa läsa och se vad som matchar mellan kontona.

Edit: skulle citera @Alberget4a
Eller närbilder på väldigt speciella tatueringar på hela handen..?

B-Unit gillar inte fake-brattar iaf!!! :mad::mad::mad::breitling:

Fast detta leder ju inte till något. Vill man baktala medlemmar utan konkreta bevis kan man väl hänga på Flashback istället, eller? Så kan KS få vara en fredad och trevlig mötesplats för klockintresserade.
Skulle Du köpa en billig Breitling här på KS, av nån som sålt några Casios innan men förra året skryter öppet med en fantastisk Breitlingkopia?! Lite relevant är väl trådstarten??

Skulle Du köpa en billig Breitling här på KS, av nån som sålt några Casios innan men förra året skryter öppet med en fantastisk Breitlingkopia?! Lite relevant är väl trådstarten??
Nej, det skulle jag säkerligen inte. Jag handlar enbart av medlemmar med många referenser. Jag tänker att var och en får använda sitt sunda förnuft men jag har svårt att se vad denna tråd ska leda till. Vad jag kan se har @visenstam inte begått något brott (inte sålt någon kopia eller har jag missat något?) och TS har gått upp i rök. Poff!

Nej, det skulle jag säkerligen inte. Jag handlar enbart av medlemmar med många referenser. Jag tänker att var och en får använda sitt sunda förnuft men jag har svårt att se vad denna tråd ska leda till. Vad jag kan se har @visenstam inte begått något brott (inte sålt någon kopia eller har jag missat något?) och TS har gått upp i rök. Poff!
Det är BARA @yonsson som svarar inom tio minuter 24/7! TS nattar väl ungar, är på gymmet, har möte med bostadsrättsföreningen eller har skärmförbud av föräldrarna...

Det var typ min poäng. Samma anvndarnamn torde vara svaga bevis.
Krävs ju inte att man är Sherlock för att kunna koppla ihop olika personer på olika konton.

Har man rent mjöl i påsen så förstår jag inte problemet med OM det kommer fram vettig information. Är ju Breitlings som ifrågasatts ganska nyligen, folk vill kunna känna sig trygga med vad de köper osv.

Lam tråd. Vad ger det här för värde på KS?

Jag kommer likväl försöka ha stenkoll på vad jag köper. Precis som innan. Man får inte sälja eller diskutera kopior på KS, och det känner iallafall jag mig trygg med.

Notera att TS försvunnit och inte lagt fram ett enda ”bevis”. Det här är ju bara tragiskt.

Lam tråd. Vad ger det här för värde på KS?

Jag kommer likväl försöka ha stenkoll på vad jag köper. Precis som innan. Man får inte sälja eller diskutera kopior på KS, och det känner iallafall jag mig trygg med.

Notera att TS försvunnit och inte lagt fram ett enda ”bevis”. Det här är ju bara tragiskt.
Försvunnit? Tråden startades idag...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp