Jag gillar inte fake.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Varför vill du inte visa din Breitling Bentley?Jag hänger där för att veta vilka jag inte ska handla av i framtiden. Jag är Inte intresserad att visa min breitling
Fair, Handlar inte aktivt med kopior idag, Att jag gjorde det för ett år sen är beklagligt, Jag skäms.
Kan inte göra det ogjort, Är iaf 100% reko idag och sen om någon vill dömma mig för vad jag gjorde då kan jag inte ändra på tuvärr. Beklagligt hursomhelst.
Han har laddat upp bild på den innan.Varför vill du inte visa din Breitling Bentley?
Tolkade det som TS sett att folk här på KS köp och sälj även fanns på fejk sidan, tolkade som att de sålde klockor på den sidan.@Mauritz Jag tolkar det som att det säljs kopior på denna fb sida. Ts har aldrig påstått att ngn medlem på KS sålt kopior. Du får nog läsa igenom tråden på nytt.
Vart kan jag se den?Han har laddat upp bild på den innan.
Är denna verkligen ”legit” aldrig sett detta utförande, kanske är en äldre modell. Fast å andra sidan är inte detta modellen man tittar efter..
Det är det som är störande man startar en tråd och kastar ur sig det ena och andra sen slutar man svara. Riktigt pinsamt @Relax Intro och störande förstör en del av känslan här. Nä kanske dax att ta en paus från KS igen saknar en del av den gamla känslan..Är det inte dags att stänga den här tråden, den leder ju liksom ingenstans? TS har slutat svara. Känns som att denna tråd endast startats för att skapa onödiga konflikter.
Tror varken KS eller FB är särskilt pigga på att lämna ut IP... Varken offentligt eller till varandraHar hoppat ett antal sidor pga tidsbrist men finns det mer connections mellan KS-nick och nicks på Facebook än användarnamn? IP-adresser? Hur funkar det? Jag har en namne på ett annat forum vars åsikter jag inte står bakom.
Tror varken KS eller FB är särskilt pigga på att lämna ut IP... Varken offentligt eller till varandra
Fast detta leder ju inte till något. Vill man baktala medlemmar utan konkreta bevis kan man väl hänga på Flashback istället, eller? Så kan KS få vara en fredad och trevlig mötesplats för klockintresserade.Det är fortfarande inte Flashback. Ge tråden lite tid så kommer antagligen information. Underlättar ju inte om den blir låst...
Eller närbilder på väldigt speciella tatueringar på hela handen..?För att vara 99,99% säker på att en användare på två forum är samma behövs i princip ett utdrag från databasen med både mail och IP kopplat till kontot. Annars får man läsa läsa läsa och se vad som matchar mellan kontona.
Edit: skulle citera @Alberget4a
Eller närbilder på väldigt speciella tatueringar på hela handen..?
B-Unit gillar inte fake-brattar iaf!!!
Skulle Du köpa en billig Breitling här på KS, av nån som sålt några Casios innan men förra året skryter öppet med en fantastisk Breitlingkopia?! Lite relevant är väl trådstarten??Fast detta leder ju inte till något. Vill man baktala medlemmar utan konkreta bevis kan man väl hänga på Flashback istället, eller? Så kan KS få vara en fredad och trevlig mötesplats för klockintresserade.
Det var typ min poäng. Samma anvndarnamn torde vara svaga bevis.Tror varken KS eller FB är särskilt pigga på att lämna ut IP... Varken offentligt eller till varandra
Det var typ min poäng. Samma anvndarnamn torde vara svaga bevis.
Nej, det skulle jag säkerligen inte. Jag handlar enbart av medlemmar med många referenser. Jag tänker att var och en får använda sitt sunda förnuft men jag har svårt att se vad denna tråd ska leda till. Vad jag kan se har @visenstam inte begått något brott (inte sålt någon kopia eller har jag missat något?) och TS har gått upp i rök. Poff!Skulle Du köpa en billig Breitling här på KS, av nån som sålt några Casios innan men förra året skryter öppet med en fantastisk Breitlingkopia?! Lite relevant är väl trådstarten??
menar du att dettta inte kommer vara en rubrik i nästa ks-blad?Håller i alla fall inte för publicering i en tidning med någorlunda ansvarig utgivare om det inte finns mer.
Det är BARA @yonsson som svarar inom tio minuter 24/7! TS nattar väl ungar, är på gymmet, har möte med bostadsrättsföreningen eller har skärmförbud av föräldrarna...Nej, det skulle jag säkerligen inte. Jag handlar enbart av medlemmar med många referenser. Jag tänker att var och en får använda sitt sunda förnuft men jag har svårt att se vad denna tråd ska leda till. Vad jag kan se har @visenstam inte begått något brott (inte sålt någon kopia eller har jag missat något?) och TS har gått upp i rök. Poff!
Krävs ju inte att man är Sherlock för att kunna koppla ihop olika personer på olika konton.Det var typ min poäng. Samma anvndarnamn torde vara svaga bevis.
På olika forum/plattformar? Utveckla gärna.Krävs ju inte att man är Sherlock för att kunna koppla ihop olika personer på olika konton..
Försvunnit? Tråden startades idag...Lam tråd. Vad ger det här för värde på KS?
Jag kommer likväl försöka ha stenkoll på vad jag köper. Precis som innan. Man får inte sälja eller diskutera kopior på KS, och det känner iallafall jag mig trygg med.
Notera att TS försvunnit och inte lagt fram ett enda ”bevis”. Det här är ju bara tragiskt.