Precis, TS har alltså inte varit inne på typ 12h sedan trådstart. Garanterat gått upp i rökFörsvunnit? Tråden startades idag...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Precis, TS har alltså inte varit inne på typ 12h sedan trådstart. Garanterat gått upp i rökFörsvunnit? Tråden startades idag...
Fast har inte TS delat med sig av infon till Admin?Lam tråd. Vad ger det här för värde på KS?
Jag kommer likväl försöka ha stenkoll på vad jag köper. Precis som innan. Man får inte sälja eller diskutera kopior på KS, och det känner iallafall jag mig trygg med.
Notera att TS försvunnit och inte lagt fram ett enda ”bevis”. Det här är ju bara tragiskt.
Nu blev det lite värre9 juli 2018.
Tycks pågå även efter ”sista” gången.
Blir svårt att trassla sig ur detta9 juli 2018.
Lite småsvettigt skulle jag vilja påståNu blev det lite värre
Illa!Nu blev det lite värre
Oj då9 juli 2018.
Han kanske hade för sig att det var flera år sedan angående den här också9 juli 2018.
Open ice, gotta keep your head up, kid-känsla på denNu blev det lite värre
Hmmm... oooops9 juli 2018.
Så som det ser ut nu så dyker de nog upp här ändå. Hoppas bara att ingen matchar en klocka till K&S :-ODet vore nog bra om de andra namnen kom fram med @Relax Intro.
Hur man har sönder sönder sitt rykte på under 24h.9 juli 2018.
Där slängdes ännu ett vedträ på brasan. ”Några år” vart ett år..... och nu är tidslinjen nere på ett halvår...
Undra vart tråden är om några timmar...
19h sen.
DOCK inga tatueringar på den armen. Så även fast han delat? bilden så är det inte hans arm19h sen.
Kanske är hans bror, pappa eller avlägsen kusin utan bläck19h sen.
Det var iaf en riktigt bra fake med tanke på at ingen på Klockcentrumet så det. Bruker oppdages veldig fort der.19h sen.
Samma här!Mycket bra att sådant här kommer fram, om än efter lite cirkus. Handlar ju om ganska stora belopp vid klockaffärer. Någon som sysslar med kopior är helt bränd i min bok.