Quartz-dressare för 20k+ är en ganska nischad marknad, även om priset är bra (vilket jag inte har koll på) är det nog en rätt liten potentiell publik.Hur är det möjligt att denna inte är såld ännu?
Säljes - Grand Seiko - Grand Seiko SBGP005
Hej KS! Dags för en mycket fin GS att lämna! För fin för mig som knappt vågat använda den med sitt fina 44GS-case. Uppskattar att jag använt klockan ca fem gånger på sin höjd. Mestadels hemma. Skicket är därav gott! Finns såklart spår av användning, men inget man lägger märke till om man inte...klocksnack.se
Är det fel pris? Förstår inte klockentusiasterna hur fantastisk den är? Jag kan erkänna att storheten hos 44GS-boetten inte riktigt framkommer på bild. Jag äger själv denna klockas Spring drive-syskon SBGA375. Innan köpet uppfattade jag den som lite slätstruken, men ville testa en klocka med 44GS-boett en kort tid för att sedan sälja vidare. Till min stora förvåning är det nog den GS som jag har starkast känsor för, och då innehåller min samling ändå sådana mer originella storheter som SBGC275 och SBGX337.