• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Allmänna Frågetråden; här kan man ställa en fråga och hoppas att någon sitter på svaret!

Är det någon som möjligen vet var i Stockholm jag kan hitta ryggsäckar från Herchel över disk?
De jag vet är Åhlens och kanske Hollywood (Junkyard?, Norrlandsgatan).

Är det någon som möjligen vet var i Stockholm jag kan hitta ryggsäckar från Herchel över disk?
De jag vet är Åhlens och kanske Hollywood (Junkyard?, Norrlandsgatan).
Highlights på Tjärhovsgatan 1 har Herschel. Jag hittar inte butikens lagersaldon på hemsidan men är det någon speciell modell du söker kan de säkert hjälpa till på telefon, 086436900.

Varför är det så tunt utbud av begagnade luxuösa straps i köp & säljtråden tillbehör? 19 mm tänker jag på.

jag söker en Merci ask enbart innehållande Kaffe varianten, helt underbar bit!
Nån som sett detta någonstans i världen?

355EAB73-E421-4CD0-971F-17AA9CE27E51.jpeg
9DC76EE7-7966-4B86-AC65-2C4166590A42.jpeg
1FEB1323-6D29-4BD8-8FF1-670E6530E2B2.jpeg
CF4ACC94-0D54-4D15-8827-89A65742A278.jpeg
E8754F5C-4EE4-4195-894F-E41C227E01D9.jpeg
A35737E5-DBFB-487B-A065-03DF2E03F139.jpeg

Behöver nån manick som som vid behov kan berätta var nyckelknippan befinner sig, nån ide?

Såna här var poppis för många år sen.

Vi har endast apple Tv som försörjer oss med underhållning.

Vad behöver vi köpa för paket/kanal för att se Kalle Anka imorgon?

Räcker väl med SVT Play?

Ja. Bara att installera app:en, om man inte redan har den. Jag hade inte använt min på evigheter så den ville inte ens uppdatera den, men det funkade om man tog bort den och hämtade en ny. Väl i app:en finns direktsändningarna under "Kanaler".

Tack, dessvärre vi har provat det och då får vi enbart se försnacket sen tar de slut. Ska se ifall det finns nån premium grej

Tack, dessvärre vi har provat det och då får vi enbart se försnacket sen tar de slut. Ska se ifall det finns nån premium grej

Blockar de kanske för att ni har "utländsk" IP-adress?
Tror inte det finns någon premium. Är man däremot utanför Sverige så är det nog blockerat på något sätt gissar jag. I så fall är en VPN-tjänst nog enda lösningen.
NordVPN (baserat i Panama) och Mullvad (baserat i Sverige) är väl två kända som ska vara bra. NordVPN är större och har mer täckning i världen och har fler servrar. (Har dock inte använt någon av dem själv, så det är andrahandsinfo baserat på allmänt intresse.)

TV-serie(r). Dr. Who, har gått i årtionde (med olika Dr. Who). En Dalek. Exterminate!!!!!

Åh, tack!!
Vilken nostalgi. Tror inte ens det var ett helt avsnitt / serien jag tittade på utan en tidig form av trailer där daleksen jagade en grupp människor, fick nästan tag i dem, men inte kom över en tröskel (?)vill jag minnas. Men just den scenen gav mig riktiga skrämselkårar längs ryggen.

Åh, tack!!
Vilken nostalgi. Tror inte ens det var ett helt avsnitt / serien jag tittade på utan en tidig form av trailer där daleksen jagade en grupp människor, fick nästan tag i dem, men inte kom över en tröskel (?)vill jag minnas. Men just den scenen gav mig riktiga skrämselkårar längs ryggen.
Jag tror de har fixat det i en uppgradering sedan dess. ;)
En snabbkoll visar att den gått sedan 1963, och det gjordes faktiskt två filmer på 60-talet också. Efter ett par avbrott på 90-talet startade den om 2005 och går fortfarande. Den nuvarande, 13e Doctor Who är en kvinna för övrigt (för första gången). Var aldrig någon favorit för mig så jag har bara sett sporadiska avsnitt genom åren, men den har en enorm kultstatus med hängivna fans.

Senast ändrad:
Jag fick presentkort på Coop av företaget. Går inte använda online, och jag kan inte hitta om det går att beställa färdigplockat och sedan betala i butik. Några tips?

Tillbaka
Topp