Kanske gå till en Coopbutik och handla?Jag fick presentkort på Coop av företaget. Går inte använda online, och jag kan inte hitta om det går att beställa färdigplockat och sedan betala i butik. Några tips?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanske gå till en Coopbutik och handla?Jag fick presentkort på Coop av företaget. Går inte använda online, och jag kan inte hitta om det går att beställa färdigplockat och sedan betala i butik. Några tips?
Helst inteKanske gå till en Coopbutik och handla?
Alltså, jag tar sikte på allt som rör sig i trafiken. När jag är ute och far går ingen säker, jag älskar att krocka.Vad är poängen med hund i bil-dekal? Jag har aldrig förstått vitsen med det men gissar att det ska signalera att medtrafikanter förhoppningsvis har förståelse för att man kanske kör lite lugnare?
Barn i bil är lite liknande men där är det väl mer avstånd som menas antar jag och lite cyniskt kanske men det känns rimligare än hund i bil.![]()
En kompis till mig uttryckte följande angående dom där dekalerna:Vad är poängen med hund i bil-dekal? Jag har aldrig förstått vitsen med det men gissar att det ska signalera att medtrafikanter förhoppningsvis har förståelse för att man kanske kör lite lugnare?
Barn i bil är lite liknande men där är det väl mer avstånd som menas antar jag och lite cyniskt kanske men det känns rimligare än hund i bil.![]()
Om den som kör är en riktig bitch tycker jag det är ok med en varningsdekal.Vad är poängen med hund i bil-dekal? Jag har aldrig förstått vitsen med det men gissar att det ska signalera att medtrafikanter förhoppningsvis har förståelse för att man kanske kör lite lugnare?
Bästa något från AXIS communications.Nån som har en uppfattning om den bästa och mest prisvärda inomhus övervakningskameran? hade varit kul ha koll på vad kattungarna gör när man inte är hemma, samt kunna prata med dem om dom gör något dumt![]()
Nån som har en uppfattning om den bästa och mest prisvärda inomhus övervakningskameran? hade varit kul ha koll på vad kattungarna gör när man inte är hemma, samt kunna prata med dem om dom gör något dumt![]()
Tänkte om det fanns 1 kamera som går att prata till genom telefonen. Tror det räcker med bara en kamera för det här ändamåletSka du ha en standalone kamera du kan prata direkt med eller ska du koppla flera till nåt system? Kör Reolink kameror och Blue Iris här och det har funkat riktigt bra.
Har en fråga angående aluminium/lättmetall fälgar!
Har precis köpt ny bil, vinterfälgarna som satt på är bara 15” . Vill ha 17” tror jag, då däcken känns överkomligt i pris när man behöver köpa nya.
Nu till min fråga! Har sett att fälgarna har olika bredd, jag vill kunna köpa däck i dimensionen 205•50•17 vilken bredd gäller på fälgarna då?!
Vilka däck för vilka fälgar ? Däckstorlek korrespondens däck / fälg - DackLeader.se
Tabellen för fälgar och däck hjälper dig att välja däck som är anpassade till dina nya fälgar.www.dackleader.se
Tänk även på att kolla bultcirkeln, kan bli svårt att montera dem annars...Fakk va GRYMT, stort TACK för länken @zippan, tanken är att köpa begagnade fälgar i bra skick, och sedan slänga på bra vinterdäck!
Tänk även på att kolla bultcirkeln, kan bli svårt att montera dem annars...
(det räcker alltså inte med att köpa rätt storlek, de måste även passa den aktuella bilen då bultmönster kan skilja mellan olika märken och modeller)
‘Monterey’ light alloy wheels 8 J x 18 ?Jag har ändrat mig, jag kommer att köra med dom medföljande sommardäcken när det blir dags för att kränga på sommardäcken. Men till vintern så ska jag låta dom slänga på ett par dubbdäck på dom istället! Dom är ju i 17", så det blir perfekt.
Så här ser fälgarna ut!
![]()
Istället så ska jag köpa på mig 18" fälgar, och ha som sommar sulor, har kollat runt lite, och hittat dessa! Tyvärr har jag inte hittat någonstans va dom heter, har googlat runt lite, men inte hittat något att gå på. Försökt att googlat dom som VW fälgar men inte funnit något matnyttigt,.
Är det någon här inne som kan få fram eller vet var man ska söka för att få fram modellnummer eller modellnamn.
Dom sitter på en Passat R-Line Sportcombi 2.0 TDI från 2017.
![]()
![]()
‘Monterey’ light alloy wheels 8 J x 18 ?
En uppsättning beggade i Falkenberg.Fakk va GRYMT jobbat, letat och letat, och för dig så tog det 1 min![]()
Nu är bara frågan vart ,man kan få tag i dessa utan att frakten kommer att kosta skjortan!
En uppsättning beggade i Falkenberg.
En av dom har ett skav , men annars ser dom riktigt bra ut ju..![]()
No result
Letar du efter en (Alla) ? Skaffa OEM-del för modell . Hög kvalitet, pålitlig och tillgänglig med snabb leverans.www.bildelsbasen.se
![]()
@Affe
Vilken bil tänkte du krängs på 18"? Är det en Golf utan sportfjädrar hade jag tänkt om, kan vara så att bilen blir hög som ett höghus med oproportionerlig look som följd. Har gått i den fällan själv och fick köpa till sänkfjädrar för slippa semicross country looken![]()
Man måste alltid ha samma höjd. Byter du från tex. 17" till 18" måste du se till att du har däck med lägre profil. Annars blir allt fucked up, bilens köregenskaper osv inklusive hastighetsmätaren tänker jag? Den totala höjden måste vara samma sas. @Affe@Affe
Vilken bil tänkte du krängs på 18"? Är det en Golf utan sportfjädrar hade jag tänkt om, kan vara så att bilen blir hög som ett höghus med oproportionerlig look som följd. Har gått i den fällan själv och fick köpa till sänkfjädrar för slippa semicross country looken![]()
Sportkombi känns homefree om du dessutom följer @Urtyp s råd, måste varit den fatal missen jag gjorde med höjdenKan det vara så, tänkte slänga på dom på en VW GOLF Sportkombi R-Line 1,4 från 2017. Så det är bara 17" som gäller menar du
![]()
Man måste alltid ha samma höjd. Byter du från tex. 17" till 18" måste du se till att du har däck med lägre profil. Annars blir allt fucked up, bilens köregenskaper osv inklusive hastighetsmätaren tänker jag? Den totala höjden måste vara samma sas. @Affe
Ja då har du inte ändrat på bilens geometri utan bara ökat på fälgen och minskat lite gummi s.a.s. Det kommer ev. Kännas lite stummare ja. Eller ja... lite rejsigare heter det väl.Så om 17" har låt säga 215x50x17 så skulle det funka med 215x45x18?! Lägre känns som det skulle bli för stumt...
Kolla in denna sida, där matar du in ET, fälgbredd/höjd och däckdimension. Åsså får du ut en jämförelse mellan olika alternativ, både i siffror och i grafik.Så om 17" har låt säga 215x50x17 så skulle det funka med 215x45x18?! Lägre känns som det skulle bli för stumt...
Kolla in denna sida, där matar du in ET, fälgbredd/höjd och däckdimension. Åsså får du ut en jämförelse mellan olika alternativ, både i siffror och i grafik.
![]()
Alloy Wheel & Tyre Fitment Calculator. Offset, Tyre Stretch and Speedo Error | Will They Fit
Alloy Wheel & tyre fitment calculator - it calculates inset, poke, speedo error, tyre stretch and loads more.www.willtheyfit.com