• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Allsvenskan 2015

Sluta apa dig nu!
Sagt det tidigare tror jag bestämt i denna tråd och säger det igen. AIK KOMMER vinna ikväll. Sätter inte min njure eller hägra testikel på det men sanna mina ord. Hoppet är det sista som får överge en Aikare. ;)
Tyvärr så hjälper det inte med vinst. Hoppet sviker dig ;)

6 år av bitterhet och hemska minnen från den där fruktansvärda kvällen -09. Nu äntligen revansch! Så jävla gött att lämna den här vidriga klubben i rännstenen och själv marschera vidare mot GULD!

Tack för mig kamrater!

Usch vilken hemsk kväll !
Bara vetskapen om att Göteborg förmodligen vinner guld om vi lyckas vinna/kryssa mot Peking ger mig ångest.
Min sjukdom som ger mig bröstsmärtor så jag tror att jag ska dö lär inte bli lättare om jag ska leva med att Göteborg vunnit guld också.
Jag vill inget annat än att vi ska bli 4a så vi har chans på Europaspel nästa år. Förutom 16dels final i Europaleague i Februari då. ;)

Ha det Blått !

Då räcker det inte med kryss längre då :/
Nu får Malmö fixa fram mer biljetter så jag också kan åka ner :)

Vilka tippar ni som segrare? :)
Nästan helt säker på att Göteborg vinner mot ett Kalmar som har noll att spela för efter idag. Så allt hänger på matchen MFF-Peking. Etta och kryss ger GBG-guld, tvåa ger Norrköping-guld. Den matchen tycker jag dock är jävligt svårtippad. Norrköping spelar Sveriges bästa anfallsfotboll så de kan absolut vinna där, men Malmö har individuell spetskvalité på offensiva positioner (Berget, Rosenberg, Djurdjic) som lika gärna kan klä av Pekings stundtals svajiga defensiv.

Tror Götet tar det men hoppas på Norrköping.
+1

Det blir en speciell match mellan MFF och Norrköping. Som jag sagt tidigare så tror jag inte MFF ställer upp med bästa laget utan väljer att spara några spelare. Norrköping har allt att vinna och för dom är det bara full fart framåt. Tyvärr så tror jag att IFK tar hem det, trist.

Allsvenskan kommer att vinnas av det mest osympatiska laget jag sett i år.
På Nya Sös maskade dom från minut fem typ, fuskade vid varenda inkast osv osv. Och på det pajasen i målet samt psykot på mitten.:wtf:.
Men men de är ju inte gnaget i alla fall.
Snälla Peking samt nöff-nöff, ni kan stoppa detta gemensamt, er skyldighet faktiskt.

Jag tog en promenad på stan här i Örebro nu innan matchen (oväntade om att den ägde rum ska tilläggas). Det var fullt liv på stan, då supportrarna för främst AIK skulle vandra bort till fotbollsstadion från tågstationen. Jag såg hur en supporter från AIK klippte till en från Örebro rakt i ansiktet med motivationen "Han hejar på fel fucking lag". Nu tror jag inte snubben som blev slagen var helt oskyldig själv, men fortfarande: Vilken trevlig stämning denna sport genererar! (polisen grep snubben cirka 20 sek efter slaget btw)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp