• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Allt om NHL

Så typiskt NHL att låta en obeprövad clown (i detta fallet Justin Bieber) designa all star tröjorna… Ser ut som ett barn målat dem ca 1990
IMG_1881.png

Möjligt att detta var slutet på Chytils korta men extremt lovande karriär 💔 Hoppas verkligen han lägger av om det är så illa som det verkar ☹️

Möjligt att detta var slutet på Chytils korta men extremt lovande karriär 💔 Hoppas verkligen han lägger av om det är så illa som det verkar ☹️

Riktigt trist... om det nu är kopplat till hjärnskakningen, och med tanke på att han haft minst fyra tidigare som det låter, så vore det klokt att sluta nu om han vill kunna leva ett någorlunda normalt liv senare. Annars kan det bli extremt illa vid nästa smäll.

Har själv haft flera mindre hjärnskakningar tidigare när man sportade, inte ens i närheten av vad dessa killar åker på, och jag har definitivt men från det. Så kan inte föreställa mig hur illa det är för dom här som åker på flera rejäla under några år.

Snart deadline, vad tror/vill ni ert lag ska få till innan dess? Trodde Kakko var given ut men nu när Wheeler blir borta resten av säsongen tror jag han blir kvar. 5p på 5 senaste matcherna är inte fel heller
1708532542639.gif

Snart deadline, vad tror/vill ni ert lag ska få till innan dess? Trodde Kakko var given ut men nu när Wheeler blir borta resten av säsongen tror jag han blir kvar. 5p på 5 senaste matcherna är inte fel heller
1708532542639.gif
En målvakt? Tror inte Yzerman kommer göra något speciellt alls, särskilt när det är tight om wild card platsen.

Efter år av forskning, tester och löpande modifieringar har jag skapat en modell som genererar vinnare av Stanley Cup.
I år spelas finalen mellan Dallas och Florida.
Stars kommer gå vinnande ur striden!

Där har ni det mina vänner.

Tycker att Dallas har bra djup i truppen men samtidigt avsaknad av riktig spets. Jason Robertson är väl isåfall deras stjärnspelare som ”endast” ligger på en poäng per match, och inte i närheten av många andra lags toppspelare. Dessutom lite hyfsat hög ålder på några av deras bärande spelare typ Pavelski och Benn. Oklart hur pigga 35-40-åriga ben kommer vara i slutspelet.

Dock kändes väl Vegas lite liknande vad beträffar djup och avsaknad av spets, och vi såg ju hur det gick förra säsongen.

Efter år av forskning, tester och löpande modifieringar har jag skapat en modell som genererar vinnare av Stanley Cup.
I år spelas finalen mellan Dallas och Florida.
Stars kommer gå vinnande ur striden!

Där har ni det mina vänner.
Saida har annan åsikt, såg detta i en gångtunnel i Västerort nyligen…

Bilagor

• IMG_1542.jpeg
    IMG_1542.jpeg
    980.1 KB · Visningar: 4
Förväntade mig att Panthers skulle skapa mer, skjuta mer, men att Tamba skulle vara effektivare. Trodde dock ej statistiken skulle se ut såhär.
IMG_6126.jpeg

Helt galen statistik. Såg delar av matchen, Vasi var hur sjuk som helst.
Två raka förluster för Panthers. Hoppas det fortsätter så ett litet tag till i alla fall ;)

Känns rimligt att NHL flyttar Arizona Coyotes till Salt Lake City. Ny arena har ju onekligen dragit ut på tiden allt för länge och ska bli kul att se om laget kan få en ny identitet. Men vad ska dom heta Salt Lake Polygamists är mitt förslag 😀
Själv hade jag verkligen gett upp på mina Penguins. Sen började dom spela bättre och andra lag klappar igenom. Vi får väl se om dom kan hålla ihop det. Dom har ju inte ett helt enkelt schema kvar. Om dom går till slutspel bör Crosby vara en av favoriterna till Hart.

Känns rimligt att NHL flyttar Arizona Coyotes till Salt Lake City. Ny arena har ju onekligen dragit ut på tiden allt för länge och ska bli kul att se om laget kan få en ny identitet. Men vad ska dom heta Salt Lake Polygamists är mitt förslag 😀
Själv hade jag verkligen gett upp på mina Penguins. Sen började dom spela bättre och andra lag klappar igenom. Vi får väl se om dom kan hålla ihop det. Dom har ju inte ett helt enkelt schema kvar. Om dom går till slutspel bör Crosby vara en av favoriterna till Hart.
På tiden att de flyttar, kan ju inte ens locka 5000 till Mullett… Förutom mormoner är Utah kända för bin så undrar om det blir något kring det temat. Arenan kan ju kallas ”The Hive” i folkmun

Tillbaka
Topp