Som sagt, se ovanTror inte på att andra spelare är inblandade. Oklart om alla spelare vet vad som hände.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Som sagt, se ovanTror inte på att andra spelare är inblandade. Oklart om alla spelare vet vad som hände.
Schofield? Eller varför är du så hemlighetsfull, säg det rakt utSom sagt, se ovan
Haha orkar varken googla eller gissa. Nån på Reddit som spekulerade i att det skulle vara Chelios dotter men känns långsökthar lovat att inte säga något! Sista ledtråd är att namnet är även en fd speler i organisationen
Lovat att inte säga något men ger ledtrådar?har lovat att inte säga något! Sista ledtråd är att namnet är även en fd speler i organisationen
Möjligt att detta var slutet på Chytils korta men extremt lovande karriär Hoppas verkligen han lägger av om det är så illa som det verkar
En målvakt? Tror inte Yzerman kommer göra något speciellt alls, särskilt när det är tight om wild card platsen.Snart deadline, vad tror/vill ni ert lag ska få till innan dess? Trodde Kakko var given ut men nu när Wheeler blir borta resten av säsongen tror jag han blir kvar. 5p på 5 senaste matcherna är inte fel heller
Tror du showtime stannar? Perfekt trade bait annars mtp hans kontraktEn målvakt? Tror inte Yzerman kommer göra något speciellt alls, särskilt när det är tight om wild card platsen.
Beror på hur chansen till slutspel ser ut tror jag. Men jag måste säga att jag aldrig kunnat tro att han skulle vara såhär bra.Tror du showtime stannar? Perfekt trade bait annars mtp hans kontrakt
hehe. Jag tror du har helt rätt. Stars blir svårslagnaEfter år av forskning, tester och löpande modifieringar har jag skapat en modell som genererar vinnare av Stanley Cup.
I år spelas finalen mellan Dallas och Florida.
Stars kommer gå vinnande ur striden!
Där har ni det mina vänner.
hehe. Jag tror du har helt rätt. Stars blir svårslagna
Saida har annan åsikt, såg detta i en gångtunnel i Västerort nyligen…Efter år av forskning, tester och löpande modifieringar har jag skapat en modell som genererar vinnare av Stanley Cup.
I år spelas finalen mellan Dallas och Florida.
Stars kommer gå vinnande ur striden!
Där har ni det mina vänner.
Vilken?VIKTIGT MATCH IKVÄLL!!
Detroit vinner, NYI torskar på OT.Vilken?
Rolig match NYR - Penguins!
Detroit vinner, NYI torskar på OT.
På tiden att de flyttar, kan ju inte ens locka 5000 till Mullett… Förutom mormoner är Utah kända för bin så undrar om det blir något kring det temat. Arenan kan ju kallas ”The Hive” i folkmunKänns rimligt att NHL flyttar Arizona Coyotes till Salt Lake City. Ny arena har ju onekligen dragit ut på tiden allt för länge och ska bli kul att se om laget kan få en ny identitet. Men vad ska dom heta Salt Lake Polygamists är mitt förslag
Själv hade jag verkligen gett upp på mina Penguins. Sen började dom spela bättre och andra lag klappar igenom. Vi får väl se om dom kan hålla ihop det. Dom har ju inte ett helt enkelt schema kvar. Om dom går till slutspel bör Crosby vara en av favoriterna till Hart.
Skönt att du lämnat nu så de kan återgå till att förlora igenTre matcher, tre vinster.
Vilken häftig vecka detta har varit!!