Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är på! Skickade bara in en bracket men står med två gånger av någon anledning Du får gärna ta bort en av mina entries om du kan (de är identiska så ta bara en)
Att du tippar på att Canes slår ut Rangers tar jag personligtOerhörda mängder prestige som står på spel nu.
Fullt rimligt. Aldrig uppskatta Carolina men det är ändå den perfekta slutspelsmaskinen.Att du tippar på att Canes slår ut Rangers tar jag personligt
Tippar faktiskt att Kings åker först i andra rundan Tror de har perfekt läge att skrälla. Samtidigt tror jag det enda laget i East som kan slå NYR över sju matcher är solskenskatternaFullt rimligt. Aldrig uppskatta Carolina men det är ändå den perfekta slutspelsmaskinen.
Tippar emot mitt älskade Kings redan i första rundan men hoppas självklart på att bli glatt överraskad.
Jag är med digTror och hoppas på att NY ISLANDERS kan överraska i år
Tror och hoppas på att NY ISLANDERS kan överraska i år
Jag är med dig
perfekt lagbygge för att bli svepta i conferencefinal ännu en gångFullt rimligt. Aldrig uppskatta Carolina men det är ändå den perfekta slutspelsmaskinen.
Tippar emot mitt älskade Kings redan i första rundan men hoppas självklart på att bli glatt överraskad.
Har ju ändå Guentzel nu så kanske blir skillnad i år!perfekt lagbygge för att bli svepta i conferencefinal ännu en gång
Alltså att tippa NHL är som att spela på lotto. Man undrar ju vilka som blir årets skrällgäng. Säsongen och lagen känns jämnare än på läng men skulle inte bli förvånad om Kings får allt att stämma.perfekt lagbygge för att bli svepta i conferencefinal ännu en gång
möjligt, eller så blir de svepta av Toronto som jag tydligen hade i min bracketHar ju ändå Guentzel nu så kanske blir skillnad i år!
Inte på något sätt oväntat att de skulle ryka men serien har varit den roligaste i första rundan ihop med Vegas-Dallas.Leafs med ännu en förlust och Keefe med ännu ett förbryllande citat i intervjun efter matchen.
Fullt rimligt. Aldrig uppskatta Carolina men det är ändå den perfekta slutspelsmaskinen.
Alltså, att man kan förlora med 4-1 i matcher när man är så dominanta är ett skämt.
(Kunde inte låta bli )
4-2 men ja. När vi låg under med 3-1 i denna höll jag på att slänga fjärrkontrollen i TVn. Att man bara kan sluta spela sådär och inte verka bry sig. Typiskt NYR de senaste åren. Tur Horse Meat klev fram. Inget dåligt sällskap han är i nuAlltså, att man kan förlora med 4-1 i matcher när man är så dominanta är ett skämt.
Bara att lyfta på hatten å Rangers vägnar för detta spets levererar onekligen.
Du får heja på Forsling från LinköpingSuck.
Mika, Kreider och Panarin var inte med i den här serien alls medan Fox, Trouba och Kakko valde att inte dyka upp till slutspelet överhuvudtaget.
Vad ska man nu göra med all sin tid?
Har Kakko dykt upp någon gång? Lite positivt att Laffe ändå varit bidragande, med tanke på hur han sett ut innan.Suck.
Mika, Kreider och Panarin var inte med i den här serien alls medan Fox, Trouba och Kakko valde att inte dyka upp till slutspelet överhuvudtaget.
Vad ska man nu göra med all sin tid?