• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Allt om NHL

Nu kör vi:

IMG_7066.jpeg

Senast ändrad:
  • Like
Reactions: MKC
Fullt rimligt. Aldrig uppskatta Carolina men det är ändå den perfekta slutspelsmaskinen.
Tippar emot mitt älskade Kings redan i första rundan men hoppas självklart på att bli glatt överraskad.
Tippar faktiskt att Kings åker först i andra rundan 🤷‍♂️ Tror de har perfekt läge att skrälla. Samtidigt tror jag det enda laget i East som kan slå NYR över sju matcher är solskenskatterna

Leafs med ännu en förlust och Keefe med ännu ett förbryllande citat i intervjun efter matchen.
Inte på något sätt oväntat att de skulle ryka men serien har varit den roligaste i första rundan ihop med Vegas-Dallas.
Även om Woll & Samsonov varit bra är det omöjligt att inte imponeras av Swayman. Visst ger Bostons struktur och defensiv hjälp på vägen men grabben darrar inte en sekund.

Alltså, att man kan förlora med 4-1 i matcher när man är så dominanta är ett skämt.
Bara att lyfta på hatten å Rangers vägnar för detta spets levererar onekligen.
4-2 men ja. När vi låg under med 3-1 i denna höll jag på att slänga fjärrkontrollen i TVn. Att man bara kan sluta spela sådär och inte verka bry sig. Typiskt NYR de senaste åren. Tur Horse Meat klev fram. Inget dåligt sällskap han är i nu
IMG_3134.jpeg

Suck.
Mika, Kreider och Panarin var inte med i den här serien alls medan Fox, Trouba och Kakko valde att inte dyka upp till slutspelet överhuvudtaget.
Vad ska man nu göra med all sin tid?

Suck.
Mika, Kreider och Panarin var inte med i den här serien alls medan Fox, Trouba och Kakko valde att inte dyka upp till slutspelet överhuvudtaget.
Vad ska man nu göra med all sin tid?
Har Kakko dykt upp någon gång? Lite positivt att Laffe ändå varit bidragande, med tanke på hur han sett ut innan.

Nu kan du börja ringa runt till Terapeuter och boka tid inför NFL säsongen;)

NYR har haft fler liv än en katt under detta slutspel, hade känts orättvist ifall dom även gott igenom denna serie som segrare! Att dom gott så här långt är ju Storkens storspel i målet, han har varit sjuuuuukt bra!

Mitt lag åkte ju ut redan i första omgången, om det är ett lag som unnar att vinna i år, så är det ju katterna! Att vara i final två år i rad är respekt…

Vet inte vilket lag jag önskar som motståndare, men EDMONTON vore väl kul för hockeyns och NHLs räkning!

Senast ändrad:
Jahopp då var det dags igen, nästa vecka drar det igång! Vad tror vi om denna säsongen? För Rangers del är det nog nästan nu eller aldrig för fönstret är nog bara öppet ett eller ett par år till

ÄNTLIGEN! Jag har stora förhoppningar på Red Wings,men Atlantic är fortfarande en stenhård division som bara blir bättre på pappret.
Kommer Buffalo få till det? Kommer Devils få till det? Ottawa?? Nashville som dark horse då jag tror dom kan ha något spännande i år.

Eftersom jag år efter år motarbetas av världen kommer jag för första gången på länge inte kommer att Dallas vinna (vilket de nu självklart då kommer göra) och så lyfter jag fram laget jag alltid lyckas tips rätt istället - Toronto.

Kings tappar ännu mer momentum och missar slutspel ihop med Vancouver & Buffalo.
Edmonton underpresterar men största flopparna blir Carolina och Devils.
Rangers ut i första rundan.
Colorado tar sig till final.
Ottawa får äntligen sitt flyt.

Bottenträsket blir detsamma som förra året.

Senast ändrad:
Det enda jag vet är att Vegas missar slutspel ;)
Buffalo/Devils/Ottawa lär vara bättre i år än förra året. Tror att Dahlin har en monstersäsong. Tage och Stützle studsar tillbaka.
Carolina tror jag också floppar.
Även om Nashville ser starkare ut på papper så har jag bara en dålig känsla. Får Forsberg vara hel en säsong till så ökar deras chanser markant. Missar han en drös matcher så missar Nashville slutspel.

Tillbaka
Topp