• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Andra försöket; Paketöppning - Camille Fournet

PCB

Audemars
Post redigerad pga. Olämpligt innehåll
:)
 

Bilagor

  • image.jpeg
    image.jpeg
    69.3 KB · Visningar: 149
Senast ändrad:

Anden

Cartier
2-Faktor
Inte för att vara sån, men du borde nog ha valt canvas Saint-Germain istället för den borstade versionen. :D
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Är det läder du är ute efter, så går det ju få bra resultat med ett 22mm band,
Ökar ju valmöjligheterna rejält menar jag bara,
Satte mitt liberty 22 på speedyns 20 , blev förvånad hur bra det gick
Är ju narurligtvis olika från band till band,
Men ett liberty hade ju änndå varit allra snyggast till din fina JLC:)
image.jpeg
Har du läst tråden?
Inte för att vara sån, men du borde nog ha valt canvas Saint-Germain istället för den borstade versionen. :D
För det vet man ju hur det ser ut... :rolleyes:
 

Sjobedan

Rolex
Örk, surt sa räven... Canvas för mig är ett grovt ''tyg'' eller vad man ska säga.
Hoppas att de kan ta det I retur och skicka ett som passar bättre!
 

Gold

Panerai
2-Faktor
Kvalitén på deras band är helt outstanding! Kör det på både en JLC reverso i svart gödkalv samt ett brunt till min Breitling SOH. Går att beställa hem från Bo Berggrens (då deras logga är inprintat på insidan av bandet)
 
Nä, finns bara en "curved"-version, tror det blir mer böjt med bandstift i.

image.jpeg

Har bara lagt det på men det bör se ut ungefär såhär.
Jag tyckte iofs att det var snyggt! Börja använda det så ska du se att det blir riktigt snyggt när det blir lite slitet.
Eller så skyndar du på processen med lätt lätt "sandpappring" på vissa ställen för att rugga upp det lite. Kommer bli grymt när du sen använt det ett tag!
 

JesperO

Rolex
Kvalitén på deras band är helt outstanding! Kör det på både en JLC reverso i svart gödkalv

En reverso i svart gödkalv o_O
ok seriöst... skulle det vara ett bättre skinn för att det kommer från en gödkalv?? Mest intresserad, för mig låter det snarare som ett matargument :)
är lite sugen på att beställa ett kortare svart till min reverso så jag kan använda viklåset någon gång...
 
Topp