Ponlarsson
Silver
Passar klockan perfekt! Skönt att det löste sig till slut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köp det av mig!Snyggt! Men jag tycker nog allt att det första bandet du fick, var ännu snyggare.
Ehh...hmm. Sen , kanske.Köp det av mig!
Grattis! Snyggt band
Där satt den, har sovit med klockan på och nu är bandet lagom mjukt.
Blev riktigt bra det där @yonsson , kanske får det blir något liknande på min Polaris när det bandet är slut.
Ser fantastiskt fint ut. Värt varenda krona!
Jag gillar ju trådar med riktiga summeringar så här kommer några bilder till.
De skickar med FedEx har jag för mig, eller snarlikt fraktbolag så det går inte med snigelpost. Men jag håller med om att det är dyrt, men det kommer fram.Ingen annan än jag som reagerade på att frakten hamnade på 200 SEK? Känns lite häftigt för ett kuvert eller missar jag något? Har själv sneglat på CF tidigare men inte tryckt på avtryckaren än...
FedEx express, lite överkurs kanske.Ingen annan än jag som reagerade på att frakten hamnade på 200 SEK? Känns lite häftigt för ett kuvert eller missar jag något? Har själv sneglat på CF tidigare men inte tryckt på avtryckaren än...
5kr lås? Det är ju ett originaltropic-lås i samma stil som original-låset.Skaffa ett korrekt spänne!
Får dåndimpen på dyra band med 5krs lås...
Det nya bandet är snyggare än original. Kanske det inte torkar lika snabbt, men snyggare.5kr lås? Det är ju ett originaltropic-lås i samma stil som original-låset.
Originalet:
Nu:
Jag tycker de är lite slarviga. Om jag exempelvis säger att jag vill öka tjockleken 1mm så bör de ju öka tjockleken generellt, inte bara där bandet fäster vid klockan.Vad skönt att allt löste sig till slut. Det blev RIKTIGT bra
Har några gånger haft liknade problem med ABP Paris då de har tillverkat special beställda band i fel färger osv.
Vet inte om det är språkförbistring och att Fransmän/Fransyskor är för stolta för att erkänna att de inte förstår?