• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Andra försöket; Paketöppning - Camille Fournet

BCKSTRM

Rolex
image.jpeg
image.jpeg

Där satt den, har sovit med klockan på och nu är bandet lagom mjukt. :)
Grattis! Snyggt band :)
 

ernst

Omega
Ingen annan än jag som reagerade på att frakten hamnade på 200 SEK? Känns lite häftigt för ett kuvert eller missar jag något? Har själv sneglat på CF tidigare men inte tryckt på avtryckaren än...
 

bjrn

Panerai
2-Faktor
Ingen annan än jag som reagerade på att frakten hamnade på 200 SEK? Känns lite häftigt för ett kuvert eller missar jag något? Har själv sneglat på CF tidigare men inte tryckt på avtryckaren än...
De skickar med FedEx har jag för mig, eller snarlikt fraktbolag så det går inte med snigelpost. Men jag håller med om att det är dyrt, men det kommer fram.
 

Niklas

Rolex
2-Faktor
Vad skönt att allt löste sig till slut. Det blev RIKTIGT bra :)
Har några gånger haft liknade problem med ABP Paris då de har tillverkat special beställda band i fel färger osv.
Vet inte om det är språkförbistring och att Fransmän/Fransyskor är för stolta för att erkänna att de inte förstår?
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Vad skönt att allt löste sig till slut. Det blev RIKTIGT bra :)
Har några gånger haft liknade problem med ABP Paris då de har tillverkat special beställda band i fel färger osv.
Vet inte om det är språkförbistring och att Fransmän/Fransyskor är för stolta för att erkänna att de inte förstår?
Jag tycker de är lite slarviga. Om jag exempelvis säger att jag vill öka tjockleken 1mm så bör de ju öka tjockleken generellt, inte bara där bandet fäster vid klockan.
 
Topp