Senaste tiden så har det varit gnäll om vad som postas i tråden, senast idag så togs det upp i en tråd, att mat och TV bilder har rätt lite med klockor att göra! Så det är väl dags att ta en diskussion angående denna tråden så vi kan få slut på tjafset!
Var ju ett tag sedan denna tråden skapades, kan ha varit 2013, så upplys mig i sådant ifall om jag bryter mot några regler när jag postar på mat, och en och annan tv-bild.
Vad jag kommer ihåg så startade Omen denna tråd, med direktiven vad gör du och din klocka just nu!
Det mesta borde ju omfatta detta, så länge du väljer att lägga upp en bild men en klocka på armen, väggklocka, fickur etc så länge klockan finns med i bilden! För det fanns väl inga regler på hur många bilder man fick lägga upp, för om jag minns rätt så hade ju första inlägget i denna tråd 2 eller 3 bilder!
Förstår mig inte riktigt på folk som orkar störa sig eller tappar energi på att klaga vad vissa av oss postar i denna tråd, såg precis nu att det finns 89.897 ämnen, så är det så jobbigt att hänga i denna tråd så finns det ju 89.896 andra trådar att vara i!
Personligen så tycker jag denna tråd är den charmigaste på hela forumet, trots att det inte har så mycket med klockor att göra, trots att vissa av oss lägger upp fler bilder än en, postar på katter, mat, TV, ute med ungen i lekpark, tar in whisky, osv, men det är ju det som är grejen, jag ser det som ett klotterplank, lite av gamla heta linjen där man bara blajade och att det är en lättsam ton!
För vill jag lära mig något om klockor så går jag bara till någon av dom andra 89.896 som finns med matnyttiga tips och information!
Som jag ser det, och om vi ska få någon ordning på torpet, så får väl Forumägarna/admins
@hook,
@leben gå in och sätta regler, för vad som får postas, hur många bilder som får postas, när man får posta osv för att det ska bli någon ordning i klassen!
Jag är inte den som är den, och jag kan även rätta in mig i ledet om det skulle vara så, men så länge jag inte bryter mot några regler vad jag vet, så kommer jag fortsätta som vanligt!
Välkomnar alla medlemmar och säga sitt, för och emot vad som får och inte får postas och hur många bilder som skall tillåtas!
Och till er haters, nä, jag är ingen drama Queen!
Over And Out!
Mvh // Affe