• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Anmälning- och paketöppningstråd till Passaround Sinn 240 st gz

jabla

Sarlacc
Hittade två bilder där jag testade den i hög o lågvatten. :)

WP_20171010_14_49_34_Rich (2).jpg
WP_20171010_14_49_16_Rich (2).jpg
 

Allan Ballan

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Ogillar att översta kronan inte är ”skruvad” Inneringen flyttar sig när jag har den på handen. Var inte så på min LLD exempelvis.
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Har nu läst hela tråden från början till slut. Men vilket antiklimax på sista sidan!! VEM var den lyckliga som vann den fina pjäsen till slut? För info läser jag även hela Sinn-tråden från början till slut. Där jag hittade hit. Men har inte hunnit längre än till sida 86, kanske avslöjas för längre fram?? Men jag vill veta nu:oops:
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Har nu läst hela tråden från början till slut. Men vilket antiklimax på sista sidan!! VEM var den lyckliga som vann den fina pjäsen till slut? För info läser jag även hela Sinn-tråden från början till slut. Där jag hittade hit. Men har inte hunnit längre än till sida 86, kanske avslöjas för längre fram?? Men jag vill veta nu:oops:
@sinner vann den till slut. Han får själv berätta storyn om han vill. :)
Jag gillade klockan men skulle inte köpt den för egna pengar.
 

sinner

Panerai
Jag var den lyckliga vinnaren men blev som sagt av med klockan vid ett inbrott.
Jag gillade klockan men som @Moorflax skulle jag inte köpt den för egna pengar då det finns mycket annat jag hellre skulle lagt pengarna på.
 

vanman

Rolex
2-Faktor
Jag var den lyckliga vinnaren men blev som sagt av med klockan vid ett inbrott.
Jag gillade klockan men som @Moorflax skulle jag inte köpt den för egna pengar då det finns mycket annat jag hellre skulle lagt pengarna på.
Beklagar verkligen förlusten! En intressant tråd blev det för en intressant klocka. Blev tagen av Kombinationen av automat och tidvattenbezel, har länge haft ett antal olika appar för att hålla koll på tidvattnet under sommarvistelserna i sydeuropa så det kändes som en helt rätt klocka utifrån det. Men jag förstår att många hade synpunkter på olika delar av klockan :) Vem vet, kanske blir det en st gz för mig vart det lider ändå.... om gränserna öppnas ;-)
 
Topp