Funkade i vattenpölarna så varför inte?Är det inte så enkelt som att om du lägger klockan i vattnet och klockan försvinner under ytan så är det högt och om den fortfarande syns så är det lågt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Funkade i vattenpölarna så varför inte?Är det inte så enkelt som att om du lägger klockan i vattnet och klockan försvinner under ytan så är det högt och om den fortfarande syns så är det lågt
Eller hur, det måste väl vara en universell metodFunkade i vattenpölarna så varför inte?
Har sagt det förr, och säger det igen; Vad kul vi hade! Det gör vi igen!
Det där var ju helrätt!Satte på sharkmesh men det var alldeles för långt så det blev bara för fotografering.
Snyggt var det i alla fall.
Om man vill åka får man vara med o meka, fråga @Urkvinnan!
Den där kombon är riktigt fin
Blir nog en tur för Sinnen på onsdag.
En runda i Timegraphern hör till på passarounder, orkade inte köra igenom samtliga positioner...
Kul att du kan mäta tidhållningen ordentligt! Den klarar sig riktigt bra, tre sekunder per dygn efter allt slitage den varit igenom i passarounden är imponerande.
Sista kvällen skålar man med passarounden, det är sedan gammalt.
Föredömligt testat och dokumenterat som vanligt!
Inoxen är tung! Men vad vägde den före alla blästringar och andra experiment?Nu undrar nog alla vad den väger och hur den står sig vikt o storleksmässigt mot mina andra giganter.
187 gram är ganska mycket men de två andra kandidaterna är tyngre. (alla vägdes med samtliga länkbitar).
Tyngst var min INOX med 224 gram.
och här en storleksjämförelse.
Fick den inte bada där?! Jag är besvikenDet blir ingen riktig passaround utan toa-bild.
Det får du fråga hos Klockmaster Globen om.Inoxen är tung! Men vad vägde den före alla blästringar och andra experiment?
Avslöjas först när vinnaren har den på armen.Fick den inte bada där?! Jag är besviken
Bör jag amputera handen nu?Avslöjas först när vinnaren har den på armen.
Räcker att du slickar på den!Bör jag amputera handen nu?
Vågar du lämna dem ensamma i natt?BB-8 godkänner klockan. (Tror jag)
Trodde att du hade kontrollvägt den innanDet får du fråga hos Klockmaster Globen om.