Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har låda och cert här. Du gör som du vill, du har ju goda referenser så jag tvivlar på att något går fel. Så får vinnaren låda och cert separat. Eller så skickar du den ner till mig så skickar jag den komplett till vinnaren helt enkelt.Vill ni att jag ska skicka klockan direkt till vinnaren eller ska den mellanlanda hos Ts?
Jag kan nog skicka den imorgon om det är så.
Är sjukt oärlig. Skulle sälja min förstfödde för ett packe John Silver utan filter.Har låda och cert här. Du gör som du vill, du har ju goda referenser så jag tvivlar på att något går fel. Så får vinnaren låda och cert separat. Eller så skickar du den ner till mig så skickar jag den komplett till vinnaren helt enkelt.
Är väl hos siste man nu?Hur många är det kvar innan den ska lottas ut?
Haha älskar sista bilden, ett anonymt gökur.Är sjukt oärlig. Skulle sälja min förstfödde för ett packe John Silver utan filter.
Dessutom är det ju trevligare att få ett fullset.
Jag skickar i morgon.
![]()
![]()
Låter bra tycker jagNu ligger Epuratorn på @TobiasD utlämningsställe.
Ska vi köra lottodragningen på lördag eller vad gäller?
![]()
Meh, tydligen var 19 första numret som drogs i dagens omgång. Vi kan väl köra på det istället? Varför vänta till lördag?Låter bra tycker jag
På lördag: https://www.svenskaspel.se/resultat/lotto
Dragningsordning, inte nummerordning.
Första numret som råkar vara något av dessa vinner helt enkelt.
Azaz
- Exekys
- Oddface
- DB15
- DRW
- Mw79
- Mårt
- Meo_swe
- Magnusen
- theargonaut
- PANI
- Emil4
- JPSwe
- Dalle
- Zzaphod
- Jonaz
- Defiant
- Kai
- CasualBum
- MrRolex
- Moorflax
YepFör att klargöra så är det Lotto 1?
Meh, tydligen var 19 första numret som drogs i dagens omgång. Vi kan väl köra på det istället? Varför vänta till lördag?
@TobiasD ska jag PMa min adress?
![]()
SpännandeLåter bra tycker jag
På lördag: https://www.svenskaspel.se/resultat/lotto
"Lotto 1"
Dragningsordning, inte nummerordning.
Första numret som råkar vara något av dessa vinner helt enkelt.
Azaz
- Exekys
- Oddface
- DB15
- DRW
- Mw79
- Mårt
- Meo_swe
- Magnusen
- theargonaut
- PANI
- Emil4
- JPSwe
- Dalle
- Zzaphod
- Jonaz
- Defiant
- Kai
- CasualBum
- MrRolex
- Moorflax
Nope, känner att jag vunnit tillräckligt på passarounds. Vann en Longines HydroConquest förra sommaren och en G-SHOCK Frogman för några månader sedan. Så jag är inte med i utlottningen.@TobiasD är inte du med i utlottningen?
Haha grattis, kanske du ska ta och spela lite på lotto oxå, med sådan tur.Nope, känner att jag vunnit tillräckligt på passarounds. Vann en Longines HydroConquest förra sommaren och en G-SHOCK Frogman för några månader sedan. Så jag är inte med i utlottningen.![]()
Jo men typHaha grattis, kanske du ska ta och spela lite på lotto oxå, med sådan tur.![]()
Ok, men då är det bara att skicka över klockan! Varför vänta?![]()
Inför lördagökar spänningen lite
![]()
Skitkul därVa? Är det sant?
Jag hade glömt bort att set var dragning
Jag brukar aldrig vinna någonting! Har bara tur i kärlek(tills nu)
Fan vad roligt!![]()
Stort grattis!Va? Är det sant?
Fan vad roligt!![]()
Stort grattis, slit den med hälsan!Va? Är det sant?
Fan vad roligt!![]()