Ah, du har en sådan? Go for it då, schysstKan testa att avmagnetisera den med min kinamojäng. Sen kör jag i timegraphern.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ah, du har en sådan? Go for it då, schysstKan testa att avmagnetisera den med min kinamojäng. Sen kör jag i timegraphern.
I will try! Har legat 5 år i lådan.Ah, du har en sådan? Go for it då, schysst![]()
Den vill ha helgNog för att det är snabb tisdag så tycker jag nog denna är lite för snabb![]()
![]()
Ja jävlar, fan vad bra den går nu dåBlir att testa avmagnetiseraren jag köpte för några år sedan på
Ett litet tryck, sen så.![]()
![]()
Vips så var det löst![]()
Snyggt!Blir att testa avmagnetiseraren jag köpte för några år sedan.
Ett litet tryck, sen så.![]()
![]()
Vips så var det löst![]()
Snyggt, ser ut att sitta fint!
Konstig vinkel på armenSnyggt, ser ut att sitta fint!
Ja det är ju ett Selitta SW200/2824 och de har ju det där karaktäristiska grusiga uppdraget hahaKonstig vinkel på armen
Klockan sitter otroligt behagligt. Har extremt sällan använt klocka med läderband, men detta känns väldigt rätt.
Gillar designen på kronskydden och den underbara tavlan.
Hittills kan jag bara klaga på att uppdraget kändes torrt och strävt. Samt typsnittet på ANONIMO.
Kändes som min gamla 1680 som inte hade fått kärlek på decennierJa det är ju ett Selitta SW200/2824 och de har ju det där karaktäristiska grusiga uppdraget haha![]()
Du har ju fixat så att den går som den ska. Det är ok med ett svettband!
Hahaha
Då är den postad till siste man. Så snart blir det utlottning![]()
Det får @TobiasD avgöra. Brukar vara att man kör nr ett visst datum på t.ex Keno, joker eller lotto.Hur kommer lottningen gå till?
PrecisDet får @TobiasD avgöra. Brukar vara att man kör nr ett visst datum på t.ex Keno, joker eller lotto.
Sitter bra! B&R verkar också göra grymma grejer, ska titta lite på dem.Spontant känns min Bell & Ross vara av bättre kvalitet men jag har egentligen inget som backar upp det. Det är bara en subjektiv känsla.
Priset på 22500kr känns dock i överkant. Vi fick ju ett kanonpris på strax under 13k och det är väl i det häradet någonstans jag skulle kunna tänka mig att betala för pjäsen.
Men hade jag en veckopeng på 20k att spendera på @ERIKSON URHANDEL skulle jag nog begrava mig i Sinnhyllan istället.
De båda märken är väl inte direkt jämförbara iofs...
![]()