• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Anonimo Epurato Passaround

Vilken modellserie?

  • Epturato

    Röster: 22 42.3%
  • Epturato Bronze

    Röster: 7 13.5%
  • Epturato DLC

    Röster: 2 3.8%
  • Militare

    Röster: 2 3.8%
  • Militare Classic

    Röster: 1 1.9%
  • Militare Classic Bronze

    Röster: 3 5.8%
  • Militare Classic DLC

    Röster: 0 0.0%
  • Nautilo

    Röster: 3 5.8%
  • Nautilo Bronze

    Röster: 12 23.1%
  • Nautilo DLC

    Röster: 0 0.0%

  • Totala väljare
    52
  • Enkät stängd .

Heken

Breitling
Som ägare av en Anonimo Millemetri 2000, så vill jag absolut vara med. Gärna Epurato Bronze!!!!
 
Senast ändrad:

Defiant

Omega
2-Faktor
Då är det dags igen :)

@ERIKSON URHANDEL har erbjudit en rabatt på 40% vid en anonimo-passaround om någon kunde styra upp den. Med tanke på att jag hållit i passarounds innan tog jag mig an det uppdraget.

Detta blir inte en helt vanlig intressetråd, vilken klocka det blir vet vi inte ännu Utan jag tänker så här:

1. Rösta på vilken modellserie ni vill ha/se passaround på. (Vilken färg på urtavla osv röstar vi senare, privat om, priset är ju detsamma) Är ni säkra på att ni vill vara med på en anonimo passaround utan att veta vilken klocka det blir kan ni även anmäla intresse genom att posta i tråden / pm:a mig.

2. När omröstningen är klar kan ni andra som inte var säkra på att ni ville vara med anmäla ert intresse.

Jag tänker mig en 15-25 deltagare (vad det blir exakt enas vi om vid senare tillfälle)

Det är först till kvarn som gäller.

Regler för passaround:
Varje deltagare har klockan i en vecka vardera. Sedan skall klockan skickas vidare, med försäkrad post alternativt lämnas över F2F vid överenskommelse.
Varje deltagare skall posta minst ett inlägg med bild samt lite tankar om klockan, annars riskerar man att förlora sin lott.
När samtliga deltagare testat klockan lottas den ut på ett säkert sätt och skickas till vinnaren.
Jag har rätt att neka plats till medlemmar med få inlägg/good guy inlägg.

Priset för deltagarna blir ju beroende av vilken klocka vi väljer, samt hur många deltagare vi är.

Länk till Anonimo hos Eriksons Ur: https://www.eriksonurhandel.se/anonimo/

Tack igen till @ERIKSON URH
Då är det dags igen :)

@ERIKSON URHANDEL har erbjudit en rabatt på 40% vid en anonimo-passaround om någon kunde styra upp den. Med tanke på att jag hållit i passarounds innan tog jag mig an det uppdraget.

Detta blir inte en helt vanlig intressetråd, vilken klocka det blir vet vi inte ännu Utan jag tänker så här:

1. Rösta på vilken modellserie ni vill ha/se passaround på. (Vilken färg på urtavla osv röstar vi senare, privat om, priset är ju detsamma) Är ni säkra på att ni vill vara med på en anonimo passaround utan att veta vilken klocka det blir kan ni även anmäla intresse genom att posta i tråden / pm:a mig.

2. När omröstningen är klar kan ni andra som inte var säkra på att ni ville vara med anmäla ert intresse.

Jag tänker mig en 15-25 deltagare (vad det blir exakt enas vi om vid senare tillfälle)

Det är först till kvarn som gäller.

Regler för passaround:
Varje deltagare har klockan i en vecka vardera. Sedan skall klockan skickas vidare, med försäkrad post alternativt lämnas över F2F vid överenskommelse.
Varje deltagare skall posta minst ett inlägg med bild samt lite tankar om klockan, annars riskerar man att förlora sin lott.
När samtliga deltagare testat klockan lottas den ut på ett säkert sätt och skickas till vinnaren.
Jag har rätt att neka plats till medlemmar med få inlägg/good guy inlägg.

Priset för deltagarna blir ju beroende av vilken klocka vi väljer, samt hur många deltagare vi är.

Länk till Anonimo hos Eriksons Ur: https://www.eriksonurhandel.se/anonimo/

Tack igen till @ERIKSON URHANDEL
Kul, jag är gärna med!
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Än så länge leder Epturato rätt så rejält. Men omröstningen är fortfarande igång och avslutas imorgon vid midnatt. :)
 

Heinrich.a

Rolex
2-Faktor
Beror på hur många deltagarplatser vi till slut väljer att ha. Vi som har anmält intresse får rösta om det sedan, det påverkar ju priset. Men inte fler än 25! Och du ligger på under 25. :)
Finns det en lista för de som vill ha en ping när det är avgjort villken klocka och hur många som deltar? Man vill ju inte ta en plats som man inte vet garanterat att man ska ha :)
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Finns det en lista för de som vill ha en ping när det är avgjort villken klocka och hur många som deltar? Man vill ju inte ta en plats som man inte vet garanterat att man ska ha :)
Jag kommer PM:a samtliga som visat intresse när det är avgjort för att checka om ni vill vara kvar. Sedan får ni rösta om hur många platser det ska vara, då det reflekterar deltagarpriset. Majoriteten bestämmer, men det kan max bli 25 deltagare. När allt är gjort tar jag första 15-25 (beroende på hur många det kan bli) och lägger er i ett grupp-PM, och så kan passarounden börja.

Mycket administrativt för mig, men för er som visar intresse är det inte mer än att rösta ett par ggr och sedan komma med eller inte om man var för sen på bollen.

Låter det bra?
 

Heinrich.a

Rolex
2-Faktor
Jag kommer PM:a samtliga som visat intresse när det är avgjort för att checka om ni vill vara kvar. Sedan får ni rösta om hur många platser det ska vara, då det reflekterar deltagarpriset. Majoriteten bestämmer, men det kan max bli 25 deltagare. När allt är gjort tar jag första 15-25 (beroende på hur många det kan bli) och lägger er i ett grupp-PM, och så kan passarounden börja.

Mycket administrativt för mig, men för er som visar intresse är det inte mer än att rösta ett par ggr och sedan komma med eller inte om man var för sen på bollen.

Låter det bra?
Låter ju faktiskt riktigt underbart :) grymt att du lägger ner såpass mycket tid!
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Jag kommer PM:a samtliga som visat intresse när det är avgjort för att checka om ni vill vara kvar. Sedan får ni rösta om hur många platser det ska vara, då det reflekterar deltagarpriset. Majoriteten bestämmer, men det kan max bli 25 deltagare. När allt är gjort tar jag första 15-25 (beroende på hur många det kan bli) och lägger er i ett grupp-PM, och så kan passarounden börja.

Mycket administrativt för mig, men för er som visar intresse är det inte mer än att rösta ett par ggr och sedan komma med eller inte om man var för sen på bollen.

Låter det bra?
Du är bäst, ingen protest.
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Du är bäst, ingen protest.

bc7.png
 

PANI

Cartier
Jag kommer PM:a samtliga som visat intresse när det är avgjort för att checka om ni vill vara kvar. Sedan får ni rösta om hur många platser det ska vara, då det reflekterar deltagarpriset. Majoriteten bestämmer, men det kan max bli 25 deltagare. När allt är gjort tar jag första 15-25 (beroende på hur många det kan bli) och lägger er i ett grupp-PM, och så kan passarounden börja.

Mycket administrativt för mig, men för er som visar intresse är det inte mer än att rösta ett par ggr och sedan komma med eller inte om man var för sen på bollen.

Låter det bra?

Jag är gärna med om det landar på en Epurato! PM när det spikats :)
Tack.
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Ni som är intresserade kan fortfarande anmäla ert intresse. Väljer vi att ha 25 platser finns det några kvar att ta. Så det finns fortfarande en chans :)
 
Topp