Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Undrar om min förfrågan om att deltaga i detta har tagits emot? har inte fått något svar eller like på inläggetNi som är intresserade kan fortfarande anmäla ert intresse. Väljer vi att ha 25 platser finns det några kvar att ta. Så det finns fortfarande en chans![]()
Jag har sett din förfrågan men valt att inte ta med dig då du har få inlägg och noll referenser. Inget personligt mot dig, men "better safe than sorry".Undrar om min förfrågan om att deltaga i detta har tagits emot? har inte fått något svar eller like på inlägget![]()
![]()
Precis, epurato i stål.Betalt och klart, ja. Ehm, en undran/förtydligande. Galvanic blue är givet vilken tavla det är...
![]()
Men anthracite kan vara några olika varianter, därmed gissar jag den tråkigaste ... ;-)
![]()
För det lär ju inte vara bronsmodellen?![]()
En plats, du tog denFinns det plats kvar?
Jag har valt att inte ha med dig i passarounden då du saknar tidigare referenser. Inget personligt, utan bara för att vara säker. Nästa gång kanske!Ser att en hel drös redan har betalt. Har jag missat betalinfo?![]()
Noterat!Lite sen på bollen men ställer mig gärna på reservplats, om det blir galvanic blue.
Stål case bestämde vi ju oss förDå kör viBronze case, Anthracite sunray dial, va
![]()
![]()
Fast inte sunray anthracite.Stål case bestämde vi ju oss för
Den kan bli Anthracite dock![]()
Nej, jävlar vad snurrig man blir på alla olika tavlor och modeller...Fast inte sunray anthracite.
Stål case bestämde vi ju oss för
Den kan bli Anthracite dock![]()
Men va fanFast inte sunray anthracite.