Är också sen på bollen men blir det avhopp kan du sätta upp mig på reservlistan.Noterat!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är också sen på bollen men blir det avhopp kan du sätta upp mig på reservlistan.Noterat!
Och jag kräver fasen att vi/ni postar i den officiella anonimotråden också.Det här ska bli kul att följa.
Hade gärna varit med, men har inte kollat Klocksnack ordentligt senaste tiden så missade chansen att vara med.
Hoppas på många bilder och kommentarer![]()
Det är klart!Och jag kräver fasen att vi/ni postar i den officiella anonimotråden också.
SpännandeIdag smäller det
![]()
Ser riktigt trevlig ut! Så nöjd med tavelvalet, ser tom bättre ut på dina bilder än hemsidan.Hämtade Anonimo:n för ett par timmar sedan. Måste säga att jag är ganska imponerad än så länge!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ser riktigt trevlig ut!Hämtade Anonimo:n för ett par timmar sedan. Måste säga att jag är ganska imponerad än så länge!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ser riktigt nice ut, håller med om att den ser bättre ut på dina bilder än på hemsidanHämtade Anonimo:n för ett par timmar sedan. Måste säga att jag är ganska imponerad än så länge!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ska bli spännande att testa!!Hämtade Anonimo:n för ett par timmar sedan. Måste säga att jag är ganska imponerad än så länge!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm... placeringen av 04 och 08 göra att det blir för mycket grejer nedtill på tavlan. Den ”faller” liksom. Hoppas det ser bättre ut irl.Hämtade Anonimo:n för ett par timmar sedan. Måste säga att jag är ganska imponerad än så länge!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Det har du faktiskt rätt i, hade inte noterat det innanHmm... placeringen av 04 och 08 göra att det blir för mycket grejer nedtill på tavlan. Den ”faller” liksom. Hoppas det ser bättre ut irl.
Gillar bezelen iaf![]()
Verkligen, ja det tycker jag du borde göra
Du vet att tanken inte var att du skulle behålla den där självGör inget speciellt idag men bidrar med en bild
![]()
Så var det ja, syndDu vet att tanken inte var att du skulle behålla den där själv![]()
Är det där originalbandet? Som du har på typ innersta hålet? Du har ju en grov handled. Den lär ju hänga som en rockring på de med sparrishandleder.Bjuder på fler bilder, jag gillar hur tunn den är!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag röstade på grå men när jag ser dina bilder är jag nog faktiskt glad att det blev en blåBjuder på fler bilder, jag gillar hur tunn den är!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hur är turordningen? Vem får den efter dig?Bjuder på fler bilder, jag gillar hur tunn den är!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hur är turordningen? Vem får den efter dig?
Vore fint med en komplett ordning...