• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

aosehus

Köpt av aosehus, klockan helt enligt beskrivning och packat på föredömligt sätt. Aosehus svarar snabbt och håller vad han lovar, gör gärna fler affärer med honom.

Köpte en Tudor av @aosehus. Tog lite tid med transport vilket berodde på posten och inget annat. Allt gick bra och är mycket nöjd. Perfekt förpackat och mycket bra dialog. Handlar gärna med honom igen.

Köpt en Sinn av aosehus. Skickades dagen efter första kontakten och skicket var helt enligt beskrivning. Gör gärna affär igen.

Köpt en fin vintage klocka av Aosehus . Otroligt bra kommunikation , rak tydlig och trevlig .Besvarar vänligt frågor om uret. Omsorgsfullt paketerad. Snabb postgång . Gör gärna fler affärer med honom.

Köpte en JLC av Aosehus. Bra och tydlig kommunikation. Motsvarade beskrivningen. Transporten tog lite tid men det var Posten som tog tid på sig.

Värt att tänka på om man planerar köp från denna säljare så länge denne är baserad i Schweiz. Det kan som köpare bli dyrt om olyckan är framme.

Senast ändrad:
Köpte klocka i 100k klassen av aosehus, dock blev denne stulen under transporten till mig. Jag stod då utan vare sig klocka eller pengar. Aosehus betalde tillbaks avansen han hade på klockan vilket alltid är något men det blev en dyrköpt läxa om att alltid tillse att frakten är fullförsäkrad vilket jag råder dig att tillse att den är, oavsett priset som då tillkommer.

Köpte klocka i 100k klassen av aosehus, dock blev denne stulen under transporten till mig. Jag stod då utan vare sig klocka eller pengar. Aosehus betalde tillbaks avansen han hade på klockan vilket alltid är något men det blev en dyrköpt läxa om att alltid tillse att frakten är fullförsäkrad vilket jag råder dig att tillse att den är, oavsett priset som då tillkommer.
Dyrt indeed. Jag hade förväntat mig mer av säljaren.

Tillbaka
Topp