Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Till TS:Du vill alltså ha en klocka som folk vid första ögonkast tror är en AP?
Låter som om en Kompass är det du söker.
Åh fyyfan vilken vedervärdig skapelse..Dietrich time companion. Dök upp på gnomonwatches instagram idag.
![]()
förlåt mig om jag gör dig besviken nu men den va finTill TS:
![]()
Hoppas dock inte att det var det du sökte..
Dietrich time companion. Dök upp på gnomonwatches instagram idag.
![]()
förlåt mig om jag gör dig besviken nu men den va fin
vacker =)
ne da jag håller med dig, vad du menar och jag håller med dig. dock försöker jag hitta nån butik/privat som vill bli av med en sekio 7a38-7020 då den fick mina ögon att glänsa.Gå in på närmsta ur och Penn eller liknande och köp på dig en kompass eller diesel
Du verkar vara mer intresserad av att det ska se ut som något det egentligen inte är, mer än att faktiskt skaffa en juste klocka![]()
ne da jag håller med dig, vad du menar och jag håller med dig. dock försöker jag hitta nån butik/privat som vill bli av med en sekio 7a38-7020 då den fick mina ögon att glänsa.
Lägg ut en köpes annons![]()
Enda anledningen till att den är fin är att det i princip är en kopia, noll egen design.förlåt mig om jag gör dig besviken nu men den va fin
vacker =)
jo det håller jag med dig om där. det är ju det som gör att klockan blev fin, för att dom tog design från en annan tyvärrEnda anledningen till att den är fin är att det i princip är en kopia, noll egen design.
Köp den riktiga istället. Nästan-klockor är tråkigt. Man blir inte nöjdjo det håller jag med dig om där. det är ju det som gör att klockan blev fin, för att dom tog design från en annan tyvärr