Bra val, klart snyggare än pandan!Tack25860st från 2005. Letade länge efter en roc och var egentligen ute efter en 26300 panda. Men är ju nästintill omöjligt att hitta en 39mm ro Chronograph om dagen.
En keeper
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra val, klart snyggare än pandan!Tack25860st från 2005. Letade länge efter en roc och var egentligen ute efter en 26300 panda. Men är ju nästintill omöjligt att hitta en 39mm ro Chronograph om dagen.
En keeper
Kollar igenom gamla mail och hade en deal på g i Italien för 2 år sedan där det skulle kostat mig 77 kSEK för en 15300 2012a inklusive flyg t.o.r över dagen så även om vi sett en generell prisökning så har helt klart AP ökat mer än genomsnittet. Galet
Du har så rätt, jag glömde lägga "i synnerhet 15300"Fast tror att ökningen är större på just 15300 än andra AP generellt IOM att den utgått nu och många gillar den bättre än jumbon pga att den bärs lite större och ligger lägre i pris...det är en ovanligt lyckad modell helt enkelt...
Sälj den där till mig. Snabbt14790 bästa storlek för handleder mindre än 18.5 cm
Kolla gula TTT. På den tiden kostade de 50-60.Jag har för mig att det bumpades en riktigt sjyst 15300 här på KS för typ 75.000:- för något år sedan.![]()
tror det är en gammal bild dessvärre, eller har jag fel @TomasBcSälj den där till mig. Snabbt
tror det är en gammal bild dessvärre, eller har jag fel @TomasBc
sååååja!Tagen 11 juni 2015 i Palma. Bra ljus i bilden.
Och hur stor är din handled?Tagen 11 juni 2015 i Palma. Bra ljus i bilden.
Och hur stor är din handled?
På 155 fungerar 33an utmärkt!Skojade ang cm. Har ca 17 cm i varmt klimat.
33mm funkar fint på 195 mm med...På 155 fungerar 33an utmärkt!
![]()
assssssssåNu har jag postat min nya 15300 i "dagens klocka tråd", "stora paketöppningstråden" och här.
Maximal uppmärksamhet!!
![]()
Nu har jag postat min nya 15300 i "dagens klocka tråd", "stora paketöppningstråden" och här.
Maximal uppmärksamhet!!
![]()
Nu har jag postat min nya 15300 i "dagens klocka tråd", "stora paketöppningstråden" och här.
Maximal uppmärksamhet!!
![]()
Riktigt riktigt snygg. Men stora frågan, hur står den sig jämfört med aquanauten?Nu har jag postat min nya 15300 i "dagens klocka tråd", "stora paketöppningstråden" och här.
Maximal uppmärksamhet!!
![]()
Riktigt riktigt snygg. Men stora frågan, hur står den sig jämfört med aquanauten?
Tack.
Aquanauten är pga. sin storlek lite diskretare, om man nu kan säga det om en sport guld Patek.
I mina ögon så är denna lite sportigare samtidigt som det fantastiska armbandet gör den elegant.
Aquanauten skulle jag kunna använda till kostym om jag kände mig wild and crazy, gummiarmbandet till trots.
RO kanske till udda kavaj och jeans.
Om jag har någon favorit dem emellan? Nix!
Tror jag kommer att ha beslutsångest varje morgon när jag ska välja guld sportis![]()
Jag tänker inte fråga om du vill hiva upp bild på båda bredvid varandra, för jag är ganska säker på att du vill det
Så jag nästan kräver en bild (gärna fler!) med Herr Aquanaut och Mr.15300 jämnsides!![]()
Haha, skrytbild kommer i kväll bara jag kommer ihåg![]()
Maximal uppmärksamhet!!
![]()
Jag vill kalla det för utbildnings material istället för skryt![]()
Hur tycker du 15300 sitter jämfört med 15202? Har tänkt köpa en ro men är osäker på vilken ref. Gillar egentligen 15202 bättre pga placeringen på ap loggan! Ska väl tilläggas att jag har normalstora handleder och är van vid mindre klockor!Här kommer en snabb "utbildnings" bild..
Jumbon kände sig lite ensam så den fick också vara med, mest för att öka skrytfaktorn..
Aquanauten ser lite större ut än vad den är då den står lite högre, närmare kameran.
![]()