Blev en olÄst mörkgrön 11 Pro 256. HÀmtas upp hos Apple pÄ fredag
Hoppade sjÀlv pÄ 3-dealen med airpods och obegrÀnsad surf (haft 3 sedan tidigare). Samma telefon dock. Ska bli vansinnigt kul att fÄ hem den. :]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Blev en olÄst mörkgrön 11 Pro 256. HÀmtas upp hos Apple pÄ fredag
Jag som funderar pĂ„ att byta min IP8+ mot en vanlig 8..har försökt ca 3 mĂ„nader med den hĂ€r men den Ă€r lite för stor helt enkelt. Ăr de samma bytesvĂ€rde generellt pĂ„ en 8 och 8+?
Nja..jag försöker nog byta bort den hÀr mot en 8a istÀlletBara ge upp försöket och köp en ny 11 Pro
LÀgger upp en bild pÄ min pÄ fredag sÄ kanske vÀntan blir lite lÀttareBestÀllde precis en iPhone 11 Pro via Telia. Tidigast leverans 7:e oktober. Lite segt
Edit; uppgraderar frÄn en iPhone 7. Verkligen pÄ tiden
Verkligen!LÀgger upp en bild pÄ min pÄ fredag sÄ kanske vÀntan blir lite lÀttare
Kör SE och ska nu bestÀlla en 8:a.......just sayin.....BestÀllde precis en iPhone 11 Pro via Telia. Tidigast leverans 7:e oktober. Lite segt
Edit; uppgraderar frÄn en iPhone 7. Verkligen pÄ tiden
PreliminÀrt samma som dig. BestÀllde i fredags frÄn Apple.Verkligen!
Vad har ni andra för förvÀntat leveransdatum?
Fredag, hÀmtning i butikVerkligen!
Verkligen!
Verkligen!
HÀmtar pÄ fredag.Verkligen!
Jag tycker det Ă€r riktigt snyggt Ă€n sĂ„ lĂ€nge iallafall.Ăr ni nöjda med IOS 13 ?
HĂ„ller pĂ„ att installerar , underbart de ska bli med âdark modeâJag tycker det Ă€r riktigt snyggt Ă€n sĂ„ lĂ€nge iallafall.
Mkt bra!!!Bara 30k? Vi borde vÀl ligga runt 40k Ätminstone? Jag tog snikversionen av 11 Pro och den ligger pÄ 13'.
Go Speed Racer, go!
Ăr jag först?