Blev riktigt snyggt, hur i H har du fÄtt ditt M-loggan?Har kortat den nu och den har gött lÄs iaf som Àr magnetiskt.
Den sitter Àven skönt kan dock inte svara pÄ om den Àr en hÄrdragare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Blev riktigt snyggt, hur i H har du fÄtt ditt M-loggan?Har kortat den nu och den har gött lÄs iaf som Àr magnetiskt.
Den sitter Àven skönt kan dock inte svara pÄ om den Àr en hÄrdragare
ClockologyBlev riktigt snyggt, hur i H har du fÄtt ditt M-loggan?
Aaaah, tĂ€nkte först pĂ„ det men sen tĂ€nkte jag att tavlan var âapples egnaâ och att det fanns nĂ„got annat kuligt vis.Clockology
Aod?Aaaah, tĂ€nkte först pĂ„ det men sen tĂ€nkte jag att tavlan var âapples egnaâ och att det fanns nĂ„got annat kuligt vis.
Fungerar det med aod, för det gjorde det inte innan vĂ€lâŠ..eller var det nĂ„tt annat som strula kanske
Jag har 3st sÄdanaSöker diverse band passande 42/44/45mm versionen sÄ hojta till i PM
Skriv ett PM vilken typ av band det Àr samt pris Jag kanske blandar ihop dig med nÄgon annan men Àr inte du med i klocklÄdan pÄ FB? Om du Àr det sÄ kan du ju dra ett PM via Messenger med bildJag har 3st sÄdana
Vitt
Svart
Orange
Endast testade.
Jag vet in om en polisrapport rÀknas som kvitto, men Apple har en speciell supportsida för Activation Lock, och för att fÄ det upplÄst behöver du bevisa att du Àr Àgare till klockan.Vet nog svaret redan tyvÀrr, men man kan inte lÄsa upp nÄgon annans Apple watch? Hittade en och lÀmnade in till polisen. Fick tillbaka den men Apple vill inte hjÀlpa till. Lite synd att slÀnga den ÀndÄ.
Endast originalkvitto dög enligt dem tyvÀrr.Jag vet in om en polisrapport rÀknas som kvitto, men Apple har en speciell supportsida för Activation Lock, och för att fÄ det upplÄst behöver du bevisa att du Àr Àgare till klockan.
"You must be the owner of the device.
Proof of ownership documentation is required. Proof of ownership must include the product serial number, IMEI or MEID."
Jag gissar att serienummret stÄr pÄ polisrapporten och juridiskt Àr du vÀl Àgare till klockan (antar jag) sÄ i min vÀrld borde de funka. VÀrt ett försök..
LĂ€nk: https://al-support.apple.com/#/additional-support
Endast originalkvitto dög enligt dem tyvÀrr.
Man fÄr se till att sÀljaren tar bort enheten via sin iPhone eller icloud.com nÀr man gör köpet. Samma sak gÀller iPhone.SÄ om man köpt den begagnad Àr man rökt alltsÄ? Det var hÄrt och borde ju pÄverka andrahandsvÀrden mm.
Nix. Men har du en Àldre telefon? Det gÄr inte komma ifrÄn kÀnslan att Àldre telefoner helt enkelt lÄngsamt förstörs för varje iOS uppgradering. Min frus iPhone 11 fungerar otroligt dÄligt jÀmfört med min 13. HÀnger sig, kraschar, startar om mm.Har iOS för iPhone börjat krascha allt oftare? Jag upplever relativt ofta att om jag öppnar kalendern och börjar skriva pÄ en ny bokning stÀngs allt ner. NÄgon som upplevt samma?
hade samma problem med bÄde 12 och nu med min nyinköpta 14. kan iof bero pÄ kalenderkonton och annat. man jag upplever andra kraschar ocksÄ tycker jagNix. Men har du en Àldre telefon? Det gÄr inte komma ifrÄn kÀnslan att Àldre telefoner helt enkelt lÄngsamt förstörs för varje iOS uppgradering. Min frus iPhone 11 fungerar otroligt dÄligt jÀmfört med min 13. HÀnger sig, kraschar, startar om mm.
Det Àr en stark magnet. Funkar bra till diverse tillbehör. Bland annat till deras "wallet" och magsafe batteriMagSafe i skal, gör det verkligen nÄgon skillnad? Jag har precis köpt en iPhone 13 efter mÄnga Är med android och har ingen vidare koll pÄ hur det fungerar. Jag förstÄr sÄ klart principen med magnetfÀste i laddare osv. men jag köpte ett skal med magsafestöd i tron om att det skulle finnas en magnet inbyggd men det Àr bara en supertunn yta och det kÀnns som att den inte lÀr göra nÄgon skillnad. Eller?
Jag reagerade bara pÄ att det inte verkar vara nÄgon form av utökad tjocklek kring magsafedelen i skalet sÄ det kÀnns lite tveksamt om det ens gör nÄgon skillnad jÀmfört med samma skal utan MagSafe. FörstÀrker den verkligen kontakten eller Àr det bara att skalet Àr aningen, aningen, aningen smalare i detta parti för att underlÀtta kontakten med MagSafe i sjÀlva telefonen, dvs. att skalet i sig inte fyller nÄgot egentlig funktion i det avseendet?Det Àr en stark magnet. Funkar bra till diverse tillbehör. Bland annat till deras "wallet" och magsafe batteri
Det gör skillnad. KÀnns inte alls lika tryggt eller sÀkert med ett vanligt skalJag reagerade bara pÄ att det inte verkar vara nÄgon form av utökad tjocklek kring magsafedelen i skalet sÄ det kÀnns lite tveksamt om det ens gör nÄgon skillnad jÀmfört med samma skal utan MagSafe. FörstÀrker den verkligen kontakten eller Àr det bara att skalet Àr aningen, aningen, aningen smalare i detta parti för att underlÀtta kontakten med MagSafe i sjÀlva telefonen, dvs. att skalet i sig inte fyller nÄgot egentlig funktion i det avseendet?
För det Ă€ndamĂ„let Ă€r det ju ett enormt slöseri att köpa en 10k variant. Finns ju hur mĂ„nga begagnade som helst och de gör samma jobb.Ăr smĂ„tt sugen pĂ„ att införskaffa en Apple Watch, primĂ€rt för att anvĂ€ndas under löpturer som substitut för mobilen. NĂ€sta modell kommer vĂ€l rĂ€tt sĂ„ snart? KĂ€nns lite sĂ„dĂ€r att lĂ€gga cirka 10k (vill ha varianten med stĂ„lboett samt safirglas) pĂ„ en smartwatch som ersĂ€tts med en ny modell om ett par mĂ„nader. Funderar annars pĂ„ om man ska köpa en begagnad/billigare variant för denna sommar för en liten peng, för att dĂ€refter uppgradera vid nĂ€sta slĂ€pp. Vad tror ni?
För det ÀndamÄlet Àr det ju ett enormt slöseri att köpa en 10k variant. Finns ju hur mÄnga begagnade som helst och de gör samma jobb.