Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Beror väl på hur många datorer, tv, telefoner, paddor etc du har. Själv fick jag bygga cisco nät med hemma då vi har över 50 trådlösa devices.Är det inte väldigt dyrt för att få visa sina bilder på tvn? Allt annat gör man väl från datorn?
Hur många är ni i familjen???Beror väl på hur många datorer, tv, telefoner, paddor etc du har. Själv fick jag bygga cisco nät med hemma då vi har över 50 trådlösa devices.
Bara fyra men många devices per person. Har typ alla spelkonsoler i alla generationer i 2-3 ex av varje. Sen blir det tfn:er, paddor, laptops, tv(många), datorer o annat.Hur många är ni i familjen???
Fick även köra 3 VLAN med varsitt WLAN för att separera trafiken bra.Bara fyra men många devices per person. Har typ alla spelkonsoler i alla generationer i 2-3 ex av varje. Sen blir det tfn:er, paddor, laptops, tv(många), datorer o annat.
Hänger inte med. Måste allt vara kopplat till en tv? Syftade mer på att man borde göra allt från en dator istället, film, musik etc.Beror väl på hur många datorer, tv, telefoner, paddor etc du har. Själv fick jag bygga cisco nät med hemma då vi har över 50 trådlösa devices.
Efter att ha lekt ytterst lite med den i helgen kan jag säga att Netflix, TV4 och SVT inte har blivit mycket bättre.
Bilspelen påminner lite om Mario cart.
Fjärrkontrollen är mycket bättre, man kan dessutom höja och sänka ljudet på TVn med den. Den gamla fjärren fungerar fint till den också, dock inte appen.
32 GB verkar räcka.
Återkommer med utförligare recension.
Jag ska sälja min.Ropa till om någon ska sälja sin gamla.
PMJag ska sälja min.
Det avgjorde saken för mig. Behöver Netflix, HBO Nordic, Viaplay och Plex. Nu täcker det mitt behov. Handlas till helgen Den gamla skeppas till svärfar.Såg att Plex släptes idag.. Det är ju sjukt bra faktiskt! synd bara att jag bara har den gamla ännu!
Det avgjorde saken för mig. Behöver Netflix, HBO Nordic, Viaplay och Plex. Nu täcker det mitt behov. Handlas till helgen Den gamla skeppas till svärfar.
Vad är det för sida?Har länge funderat på att skaffa Apple tv enbart för att kunna streama fotboll från en klockren fulsida som jag använt i 4 år nu utan ett enda problem. Tidigare fanns en Apple tv ikon på sidan men den är nu borta. Eftersom jag är teknikdyslektiker så vet jag inte om det skulle funka.
Tyvärr kan jag inte berätta det eftersom jag då skulle vara tvungen att döda digVad är det för sida?
Jäklar, låter riktigt hemligt Tack ändå!Tyvärr kan jag inte berätta det eftersom jag då skulle vara tvungen att döda dig
Går inte att hitta via någon sökmotor och är stängd för nya medlemmar sedan 3 år.