Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
När det är klart vill vi ha recensionWatch OS2 är tillgängligt från 19:00. Glöm ej att koppla laddaren till telefon och Watch
Innan ni börjar. Dessutom skall dom vara inom räckhåll och samma wifi. Bered er på att det tar tid. Startade vid 19:00 och har 10 minuter kvar - minst. Lycka till![]()
Lär ta lite tid. Installationen/uppdateringen tog drygt 90 minuter. Första försöket blev avbrytet efter 20 minuter på grund av strömavbrott ......... 2:a gången i år - och så händer det precis vid en uppdatering. Oavsett - nu är det klart. Landade på ca 90 minuter. Så det är inget man gör på en kafferast - om man inte har väldigt lång sådan. Nu skall det bläddras och provas olika nyheter - men det får bli i morgon.När det är klart vill vi ha recension
Kan inte öppna länken. Men den handlar kanske ändå inte om Watch ......Som vi resonerat om tidigare så verkar det vara lågprissegmentet som tar stryk:
http://www.di.se/artiklar/2015/9/22/schweizisk-klockexport-backar/
Den handlade om Apple watchs påverkan på traditionella klockors försäljning, där segmentet upp till 500chf hade minskat rejält.Kan inte öppna länken. Men den handlar kanske ändå inte om Watch ......
Den funkar fortfarande inte - står bara di.se och blinkar i adressfältet på iPad och iPhone.Den handlade om Apple watchs påverkan på traditionella klockors försäljning, där segmentet upp till 500chf hade minskat rejält.
Länken funkar fortf för mig så testa igen om du är intresserad!
Märkligt, lirade för mig även på iphone. Jag gissar att man inte får klistra in hela artiklar så här kommer lite sammanfattning:Den funkar fortfarande inte - står bara di.se och blinkar i adressfältet på iPad och iPhone.
Får väl prova på min dator - eller tro dig på ditt ord .![]()
Inget fel på den artikeln - men test " första 24 timmar " säger inte så mycket. Nu lägger dom naturligtvis fokus på träning - och då måste det finnas bättre/ billigare hjälpmedel. Vet inte vad som stod i dras senare fullständiga artikel i augusti - som dom hänvisar till.En recension i Runners World hur den funkar som träningsklocka. Om någon är intresserad?
http://www.runnersworld.se/artiklar/forsta-intrycken-av-apple-watch-ur.htm
Självklart är det så och det ifrågasätter ingen heller. Runners World testar specifikt det som troligen intresserar deras läsekrets lite extra. Var och en får dra sina egna slutsatser av recensionen och hur viktigt den biten är. De flesta övriga funktionerna recenseras ju rätt flitigt i dator och mobiltidningar, medan jag gissar att träningsfunktionerna där inte så ofta testas lika grundligt. Så därför kan det kanske vara intressant för idrottare, som är extra intresserade av just den biten, med en lite grundligare test av den funktionen.Inget fel på den artikeln - men test " första 24 timmar " säger inte så mycket. Nu lägger dom naturligtvis fokus på träning - och då måste det finnas bättre/ billigare hjälpmedel. Vet inte vad som stod i dras senare fullständiga artikel i augusti - som dom hänvisar till.
Men Watch är för dom flesta brukarna så mycket mer än ett träningsredskap.
Vad saknar du i watchOS2 som gör dig så besviken ? Lite mer specifikt - kanskeApple watch OS2 var årets besvikelse.
Klart intressant att läsa båda testerna. Tack för det.Självklart är det så och det ifrågasätter ingen heller. Runners World testar specifikt det som troligen intresserar deras läsekrets lite extra. Var och en får dra sina egna slutsatser av recensionen och hur viktigt den biten är. De flesta övriga funktionerna recenseras ju rätt flitigt i dator och mobiltidningar, medan jag gissar att träningsfunktionerna där inte så ofta testas lika grundligt. Så därför kan det kanske vara intressant för idrottare, som är extra intresserade av just den biten, med en lite grundligare test av den funktionen.
Jag länkade inte för att jag själv har någon åsikt om värdet av testen. Bara för att någon kanske kan tycka att den är intressant.
Alltså... Något som gör det spännande? Säkert jättebra om ett år när appar finns som komplikationer eller appar som kör nativt och inte är slöa som satan. Trodde verkligen att de skulle gjort något åt hur seg den är. Men färg på en av urtavlorna var bra... Men sjukt tråkig uppdatering.Vad saknar du i watchOS2 som gör dig så besviken ? Lite mer specifikt - kanske![]()