Jag har iofs bett att få prata med deras CEO, mannen jag pratade med då sa att varken denne eller butikschefen var där och frågade vilka jag haft kontakt med, kag berättade det och han svarade att ja då har *** dina uppgifter då?
När kag bekräftat detta sa han att han skulle ta det en vända med butikschefen och återkomma. Detta var i torsdags.
Sen har jag iofs skickat mail till "butiken" och sagt att kag vill bli kontaktad av någon högre upp, för ett par v sedan och så skrev jag även till den säljaren som meddelade mig via mail att jag pga att jag hämtat ut en pepsi så "kunde det bli svårt att även leverera en daytona nu" (eller väldigt liknande) - det var iaf ett LITET utrymme för tolkning, där "nu" skulle kunna betyda att de inte kan hålla de 24 månaderna, men tänkt att ge mig en såfort det landar en, men jag tvivlar då jag inte får några svar.
Och jag kommer naturligtvis inte att släppa det då klockan jag köpte av dem, delvis pga det löftet kostade mig 120k, idag är den ka ske värd 80k.
Så, jag kan naturligtvis visa dig de mail och spela upp de samtal jag har, men, som jag nämnde, tänk OM jag har fel och de tänkt leverera så fort de kan och säljaren som mailade mig bara uttryckte sig jäkligt illa?
Men jag har väl ingen anledning att ljuga, eller? Jag har ju som sagt inspelade samtal (sedan de första gången frågade om jag hade "papper på avtalet"), och se säljare jag haft att göra med vet ju naturligtvis vad de har sagt och vad jag således KAN sitta på för samtal.
Hade inga samtal funnits så hade jag ju knappast haft en flugskits chans att få någon AD att tro att de fanns, men nu räcker det ju med att chefen frågar sina säljare, eller hur..?
@Hexagon ovan skrivna förklarar varför kag inte (iaf än) vill kasta upp ev mail och samtal.
sen vet kag inte om det är lagligt att släppa inspelade samtal offentligt, även om det är lagligt att spela in sålänge man själv deltar i samtalet.. :/
(Ursäkta off topic, men jag ville svara på detta)
Mvh.