The_Escapement🦜
Silver
Japp. Foka på att kavajen sitter bra istället. Ta inte studentbläsern det är det värsta jag vet.Om intervjuaren inte är klocknörd kan du ha vad som helst på armen. 95% av befolkningen kunde inte bry sig mindre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp. Foka på att kavajen sitter bra istället. Ta inte studentbläsern det är det värsta jag vet.Om intervjuaren inte är klocknörd kan du ha vad som helst på armen. 95% av befolkningen kunde inte bry sig mindre.
Har 250 anställda och under åren ett antal som cirkulerat. under mina tio år som egen företagare så har jag endast haft en person som haft hög frånvaro och det är han som är på gymmet under luncherJag tar hellre det ”problemet” att få ta samtal om att minska träning på arbetstid än sjukfrånvaro, ohälsa eller brist på egenvård av arbetsverktyget kropp och knopp
men du har definitivt en bra poäng @Lingonsoppa
Kan inget annat än att hålla med. De flesta mänskor ser inte skillnad. Det kräver ett intresse. Sedan tar det dessutom tid att lära sig urskilja design och namnOm intervjuaren inte är klocknörd kan du ha vad som helst på armen. 95% av befolkningen kunde inte bry sig mindre.
Hej KS!
Om man ska på arbetsintervju, vad tycker ni om att man bär en finare klocka?
Anses detta som man vill skryta? Hur tänker ni?
Absolut - som jag skrev så är det nog ingen som lägger märke till din klocka. Men om de skulle göra det så kan guld sticka i ögonen samt även Rolex. Det är väl det enda lyxmärke gemene man känner till...Jag har varit på flera jobbintervjuer med Rolex på armen, det har gått ypperligt varje gångjag tror som sagt att det finns andra saker (bl.a. klädsel) som spelar bra mycket större roll för hur du uppfattas.
Förstår hur du tänker. Jag har dock aldrig hört något negativ kring vad jag har på handleden, oavsett märke.Absolut - som jag skrev så är det nog ingen som lägger märke till din klocka. Men om de skulle göra det så kan guld sticka i ögonen samt även Rolex. Det är väl det enda lyxmärke gemene man känner till...
Nu får du det att låta som om du är på jobbintervju var och varannan dag.Tar den på mig som känns mest bekvämt och bäst för dagen. Låter magkänslan bestämma.
Ja, vilket väl är en sanning som stämmer in på alla nörderier. Är bara bilnissar som har åsikter om vilken bil du kör. Audiofiler är de enda som ger mer än blanka fan i vilket ljudsystem någon använder, osv.Känns som att vissa klockbärare på forumet är mer fördomsfulla mot andra klockbärare än rekryterarna
Konsultar, så vi är nog oftare på intervjuer än de som kör fast anställning. Ingen bryr sig vad du har på handledenJa, vilket väl är en sanning som stämmer in på alla nörderier. Är bara bilnissar som har åsikter om vilken bil du kör. Audiofiler är de enda som ger mer än blanka fan i vilket ljudsystem någon använder, osv.
Tar den på mig som känns mest bekvämt och bäst för dagen. Låter magkänslan bestämma.
Jag kan väl hålla i intervjuer också. Det framgick inte i pollen vilken sida av bordet man sitter påNu får du det att låta som om du är på jobbintervju var och varannan dag.
Dessvärre inte helt vanligt, jobbar på en ingenjörsfirma. Läs Scania. Man ser de inte så ofta typ 1 på 100 anställda. Men finns lite godingar.Tycker det är coolt att se en ingenjör/utvecklare bära en sjysst klocka. Sällan man ser det
Hahah! Därav coolt när man ser den lilla procentandelenDessvärre inte helt vanligt, jobbar på en ingenjörsfirma. Läs Scania. Man ser de inte så ofta typ 1 på 100 anställda. Men finns lite godingar.
tex en som kör sin farfars Speedmaster.![]()
Jag körde U1 SDR och gick också mycket fint.Som ingenjör körde jag Ploprof senast, mycket lyckat.
Utanpå manschetten då får man anta?Som ingenjör körde jag Ploprof senast, mycket lyckat.