Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra jobbat. Sälj Sarx'en till mig nu när du inte behöver den längreHade denna på senaste intervjun. Fick jobbet.
![]()
På måndagen strosade jag in med denna på handleden.
![]()
Hej KS!
Om man ska på arbetsintervju, vad tycker ni om att man bär en finare klocka?
Anses detta som man vill skryta? Hur tänker ni?
Kan varit så. Jag hade ny klocka på brorsans bröllop i somras, och satt och sneglade på den hela tiden. Eftersom jag klätt mig för the occasion så krävdes det en tydlig rörelse på armen för att den skulle glida fram.Hade min dagsgamla Speedy på intervju veckan innan jul. Fick inte jobbet, kanske sneglade för mycket på nyförvärvet![]()
Förlåt att jag frågar men är du seriös?Skulle ngn dyka upp med en kopia eller ngt annat uppenbart skit på armen så skulle jag på fullt allvar avstå från att anställa vederbörande, då detta tyder på dåligt omdöme.
Ja mer eller mindre fullt seriös. En kopia på armen innebär att man kan tänka sig att gå runt med en varumärkesförfalskning. Det tyder i min bok på ovanligt dåligt omdöme och ingen jag vill ha i min verksamhet. För mig är det viktigaste när jag anställer att jag tror att personen självständigt kan fatta kloka beslut och ta hand om verksamheten i min frånvaro. Förutom grundläggande krav på viss given kompetens.Förlåt att jag frågar men är du seriös?
Intressant tanke gång! Tänker personligen lite annorlunda men det spelar ingen roll.Ja mer eller mindre fullt seriös. En kopia på armen innebär att man kan tänka sig att gå runt med en varumärkesförfalskning. Det tyder i min bok på ovanligt dåligt omdöme och ingen jag vill ha i min verksamhet. För mig är det viktigaste när jag anställer att jag tror att personen självständigt kan fatta kloka beslut och ta hand om verksamheten i min frånvaro. Förutom krav på viss given kompetens.
Ja mer eller mindre fullt seriös. En kopia på armen innebär att man kan tänka sig att gå runt med en varumärkesförfalskning. Det tyder i min bok på ovanligt dåligt omdöme och ingen jag vill ha i min verksamhet. För mig är det viktigaste när jag anställer att jag tror att personen självständigt kan fatta kloka beslut och ta hand om verksamheten i min frånvaro. Förutom grundläggande krav på viss given kompetens.
Körde speedy sist, fick jobbet. Men det var knappast avgörande.
Istället valde jag ett vegetariskt alternativ till lunchen de bjöd på.
Enligt linkedin var chefen vegetarian![]()
Skönt att chefen inte fläkte ut sitt ev intresse för avancerad S/M på linked in...Körde speedy sist, fick jobbet. Men det var knappast avgörande.
Istället valde jag ett vegetariskt alternativ till lunchen de bjöd på.
Enligt linkedin var chefen vegetarian![]()
GRATTIS!Ja, jag fick jobbet.![]()
Fick det!...Återkommer inom kort med svar på om jobbet blev mitt.
Det kan ju inte gå fel med en 16570Fick det!