VCalmen
Basic
Northskull är snygga Även Oskar Gydell. Någon nämnde fuck cancer-armbanden men vet inte hur snygg den kombon är helt ärligt, iaf på samma arm som klockan. Jag har mina på höger arm!
Du glömde bifoga bild på dina!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Northskull är snygga Även Oskar Gydell. Någon nämnde fuck cancer-armbanden men vet inte hur snygg den kombon är helt ärligt, iaf på samma arm som klockan. Jag har mina på höger arm!
Diggar inte armband på samma handled som klockan. Diggar dock armband på andra handen. Även ringar utöver förlovnings-/vigselring. Också halsband diggar jag. För övrigt tycker jag manschettknappar är shef! Tillhör nog den lilla skaran (här iaf) som tycker slipsklämma kan vara snyggt.
var köper ni era armband? Såg någon länk tidigare i tråden. Jag håller verkligen med tidigare talare, det där såg bara suspekt ut.
Äger ingen slipsnål och har aldrig burit det. Slipsnål och slipsklämma är två helt olika saker. Jag bär sällan slips och än mer sällan slipsklämma så jag är nog fel person att be om dettaJag tillhör de som avskyr det, snälla, skapa en tråd med slipsnålar på lifestyle med inspiration!
Håller med dig! Tycker samma brukar gälla för gaddningar, sällan det ser bra ut med bara en sleeve.Jag är lite skeptisk, har jag armband vilket händer ibland så brukar jag fokusera på att ha det på den klockfria armen. Tycker det kan se lite lustigt ut att ha en massa jox på ena armen och den andra "naken" och har man jox på andra armen också tycker jag ofta det blir lite väl mycket totalt
+1.Why not, inget för mig dock.
Blir lite dekis Plura över det hela.
För egen del, nej tack! Dock tror jag mig vara i minoritet här, eftersom jag tycker armband dyker upp i var och varannat handledsskott. Men det är väl bara att köra på om du gillar't!
Edit: snygg klocka förresten
Tack!Tackar! Det kommer från skultuna.
Mkt vanligt i Turkiet att bära klocka och ett finare diamant armband intill. Tycker själv att klockans hållning/fäste runt handleden är ursnygg och armbanden enbart rörtill det.
Jag tror precis att du skapat en ny trend på KS.
Tycker att man ska se upp med barnarbete.Kör lite barnarbete bredvid klockan ibland.
Hade en riktigt tung dag, så låg detta i brevlådan från syskonbarnet när jag kom hem. Gjorde dagen mycket bättre
Tycker att man ska se upp med barnarbete.
Inte bara klockan och armbandet som matcharHar armband på samma handled ibland, om det matchar klockan. Inga cancerband utan jag köper från tjejjouren här i Varberg med deras budskap "no means no". Fast det är det enda
Jag såg det precis när jag laddade upp bilden. Går all in på det orange tematInte bara klockan och armbandet som matchar
Cheeseburgare från Donken är en bra driving food
Var faktiskt i Istanbul på inköpsresa och mötte en stor juvelar grossist som erbjöd mig en sådan (kan inte namnet på dom) runda kulor med insatta diamanter på vanligt band. Mkt vanligt bland kunderna där, även i dom finare klockbutikerna bar dom flesta på dessa. Ska försöka hitta bildDet har jag aldrig sett (inte på män i alla fall). Frågade även min fru, som är turkiska, och hon hade inte sett det heller. Åtminstone inte i Istanbulregionen.