Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har armband på samma handled ibland, om det matchar klockan. Inga cancerband utan jag köper från tjejjouren här i Varberg med deras budskap "no means no". Fast det är det enda
![]()
Var faktiskt i Istanbul på inköpsresa och mötte en stor juvelar grossist som erbjöd mig en sådan (kan inte namnet på dom) runda kulor med insatta diamanter på vanligt band. Mkt vanligt bland kunderna där, även i dom finare klockbutikerna bar dom flesta på dessa. Ska försöka hitta bild
Tror du det är din kärlek till cheesburgare som fick dig att välja klocka eller klockan som fick dig att välja burgare? Armbandet lever säkert på egna meriter...Jag såg det precis när jag laddade upp bilden. Går all in på det orange temat
Vigselring?De enda godkända accessoarerna för en gentleman är klocka och skor. Av den anledningen går armband, halsband, tatueringar och sådant skit bort!
Vigselring är ok. Personligen kör jag utan eftersom jag inte tycker det är bekvämt med ring.Vigselring?
De enda godkända accessoarerna för en gentleman är klocka och skor. Av den anledningen går armband, halsband, tatueringar och sådant skit bort!
De enda godkända accessoarerna för en gentleman är klocka och skor. Av den anledningen går armband, halsband, tatueringar och sådant skit bort!
Solglasögon ser jag mer som hjälpmedel, men vissa betraktar dem säkert mer som accessoarer.Godkända enligt vem?
Du använder inga solglasögon heller då?
Vill poängtera att detta är min personliga åsikt, var och en gör naturligtvis som den vill.Nu är du väl lite väl mycket gubbe?
Köra guldkedja på några hekton är väll ändå ok!
Solglasögon ser jag mer som hjälpmedel, men vissa betraktar dem säkert mer som accessoarer..
Är tatueringar accessoarer? Coolt. Jag som alltid sett mig själv som minimalistisk när det gäller "krafs", men jag är nog alltså värst av alla här.
Tror KS hedersmedlem Rick Genest är värst
![]()