• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Att föra intresset vidare

Min snart-18-åriga dotter svär över mitt klockintresse. Hon säger att hon tittar på alla vänners handleder, och undrar varför de köper sådant skit. Hade det inte varit för mig - säger hon - så hade hon inte brytt sig så värst. Hon vet dessutom ganska exakt vad hon gillar. Inte för stort, klassisk formgivning, inget med batteri och inget
Själv bär hon inte klocka.
Bara att gratulera, du har lyckats att uppfostra en självständig individ med egna intressen.

Försökte iaf. Äldsta barnet, dotter, fick en klocka i somras när hon tog studenten.
”Men Pappa, jag använder ju inte klocka....”
Å så var det tydligen :rolleyes:
DAE2E98F-9944-4EA9-8C74-82E3DB4F7FD0.jpeg

-Så, nu när hon är nästan 2 år gammal så ställer hos sig framför hyllan där klocklådan ligger och skriker ”kocka-kocka”. Det är igång redan 🥰
9A6FB4C9-2E39-40C3-99C1-911D9C153EE3.jpeg
Bra jobb! Min 7-åriga son har 3st G-Shocks och titanklocka samt snart även en smartklocka. Försökte nyligen ge honom en klocklåda för 10 klockor men frugan blev galen så får nog vänta lite med det. 😂

Bra jobb! Min 7-åriga son har 3st G-Shocks och titanklocka samt snart även en smartklocka. Försökte nyligen ge honom en klocklåda för 10 klockor men frugan blev galen så får nog vänta lite med det. 😂

-Haha! Tack och detsamma måste jag säga!

Jag ser framför mig en super nöjd son, en stolt pappa och frustrerad fru! Man känner igen sig i den situationen. Det är härligt 😀

Tillbaka
Topp