Jag fick dig att skriva mer läsligt. Mission accomplished!Vad vinner du på att gå till personangrepp??
Känner du dig stor och tuff nu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag fick dig att skriva mer läsligt. Mission accomplished!Vad vinner du på att gå till personangrepp??
Känner du dig stor och tuff nu?
Ja inte är det din förtjänstJag fick dig att skriva mer läsligt. Mission accomplished!![]()
Den är full av mobbare![]()
Jag gillar inte den här tråden.
Efter att ha plöjt igenom 170 sidor i Cartiertråden inser jag att det inte är särskilt mycket tatueringar eller dåligt sittande kläder som förstör intrycket av klockan. En grupptillhörighet som dessutom passar mig bra.
I Rolextråden slås jag ofta av att det är diverse tatuerade armar samt att det blivit ett märke att tjäna pengar på i ren spekulation (avtändande).
Omega gör fina urverk och klockor men komplexet mot Rolex design/status finns ständigt där och som många skrivit är det mellanchefens märke.
Breitling känns som ett märke för gymfolket, stora blingiga klockor med en design som fungerade på 90-talet.
Jag inser att mitt val av klocka är en positionering i samhället lika mycket som en uppskattning av urverk/design.
Hur tänker ni andra om ert märke och andra som ni aktivt valt bort?
Slutligen måste jag återigen skriva om tatueringar, finns inget värre än sober stilren klocka som sitter på en tatuerad arm. Blir som att ha en fin tavla med en ful ram och jag dömer direkt personen för avsaknad av smak. Jag inser också att jag är en skitstövel.
Behöver det ens förklaras?Skön trådstart! Gillar när folk rör om lite i grytan!
Nu väntar vi bara på att någon Omega-mupp ska förklara hur bra just Omega är!![]()
100% kingen
Det man menar är att man kanske uttalas lite av utseendet men framförallt för att svennebanan vet vad det är. Sedan kan man ju tjäna deg också!Folk ba "Fast JAG köper i alla fall Rolex för att JAG tilltalas av utseendet & kvalitén"
Fett cool dinka! ..vad är det för något?
Det är så troll jobbar, börjar jävlas för att sedan bara luta sig tillbakaDet som är mest fantastiskt med denna tråd är att TS inte deltagit själv. Högst troligt har han bara lutat sig tillbaka och begrundat vad han startat! Lite som Ryssland med sina trollfabriker!
Citizen Ecodrive One, deras flaggskeppsmodell med en total höjd på 2,98mm där urverket är 1mmFett cool dinka! ..vad är det för något?
Du skojar va?Den är full av mobbare
Fullt seriös!Du skojar va?
Vem/vilka mobbar vem?Fullt seriös!
Läs tråden och känn av stämningenVem/vilka mobbar vem?
Ja, alltså, lite på-tårna-stämning är det ju, men full av mobbare?Läs tråden och känn av stämningen
tolkningsfrågaJa, alltså, lite på-tårna-stämning är det ju, men full av mobbare?
Du har rätt.tolkningsfråga
Istället för att tassa runt kan du väl peka ut vem som mobbat vem,Fullt seriös!
Ditt jävla påhopp som exempelIstället för att tassa runt kan du väl peka ut vem som mobbat vem,
Tror det är bäst att jag inte svarar på det.Ditt jävla påhopp som exempel
Diamanter ska inte vara på en tatuerad handled!!!!Ingen cartier men jag kanske kan reta upp någon ändå.![]()
Jag dömer ingen i vilket fall![]()
Har lite en praktisk fråga. Om man nu inte har tatueringar på underarmarna som klockans estetik påverkas av. Är det mer ok då eller?
Bara så jag vet om jag helst ska undvika ev. "sleeves" i framtiden...![]()
#rebellDiamanter ska inte vara på en tatuerad handled!!!!![]()
![]()