watchdreamer
Silver
Även namnet på nya kollektionen....Code 1159, alltså kom igen! Heter de verkligen det? Andas inte premium i min bok iaf....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Damn vad bra!38 mm, intressant.
Men VARFÖR envisas med snett datum??? Hade varit toppenbra annars!38 mm, intressant.
Om du håller armen i vanlig position frammåt kommer datumet rakt när du tittar på klockan.Men VARFÖR envisas med snett datum??? Hade varit toppenbra annars!
Ja, riktigt nice!Måste vara första vanliga royal oaken med 200m vattentäthet väl?
Snarare fem över tolv än en minut i.Även namnet på nya kollektionen....Code 1159, alltså kom igen! Heter de verkligen det? Andas inte premium i min bok iaf....
38mm chrono måste vara bland de vettigare släppen på länge från AP38mm chrono var iofs rätt nice.
Även namnet på nya kollektionen....Code 1159, alltså kom igen! Heter de verkligen det? Andas inte premium i min bok iaf....
Måste vara första vanliga royal oaken med 200m vattentäthet väl?
Ja, riktigt nice!
Såg nu att stål hade 50m men guld har frf 200mÄndrat till 50m på hemsidan nu, var nog ett tryckfel.
Hehe, såg precis det, skumt. Tyvärr så tror jag att 50m är mer rätt än 200m men man kan alltid hoppas.Såg nu att stål hade 50m men guld har frf 200m
Någon som sett priser på 15500?
Kul med 38mm kronograf, men med gamla vanliga Caliber 2385 och bara 40 timmars gångreserv. När skall AP ta steget upp och utveckla en egen inhouse kronograf urverk med bättre gångreserv?
Jag menar till Royal Oak för att förtydligaDet är ju precis vad dom har gjort!
Håller med. Man kan dock fråga sig om det sett likadant ut om de släppt Royal Oak i en tid med sociala medier? Den var å andra sidan betydligt mer nyskapade än det som kom nu.Sällan jag sett ett släpp bli så slaktat som code. Satan...
Håller med. Man kan dock fråga sig om det sett likadant ut om de släppt Royal Oak i en tid med sociala medier? Den var å andra sidan betydligt mer nyskapade än det som kom nu.
Jo, så är det. Tycker dock att det är att överdriva att kalla den för parfymklocka, jag tyckte att de ihåliga bandhornen och boettkanterna var spännande. Inte min kopp te, men inte så ful som det verkar som att internetkonsensus tycker.Problemet är väl att den estetiskt påminner om billigare klockor. Montblanc om vi ska vara snälla - parfymur om vi ska vara elaka.
Personligen undrar jag hur man tänkt. 38mm chronon däremot - mumma! Även efterföljande versionen till 15400 är bättre även om jag hellre sett den som 39mm.
Jo, så är det. Tycker dock att det är att överdriva att kalla den för parfymklocka, jag tyckte att de ihåliga bandhornen och boettkanterna var spännande. Inte min kopp te, men inte så ful som det verkar som att internetkonsensus tycker.