Som med aquanaut, pateks pilotklocka och RO, tänker du?Folk lär köa och betala över list ändå framöver, behöver bara vänja sig lite.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Som med aquanaut, pateks pilotklocka och RO, tänker du?Folk lär köa och betala över list ändå framöver, behöver bara vänja sig lite.
Denna var helt fantastisk! Synd bara att 75 ex boutique only gör den omöjlig.
Kan tänka mig att tavlan är svincool i dagsljus! Vill också se bilder!Finns det några live-bilder?
Finns det några live-bilder?
AP:s största satsning sedan 1972 enl Hodinkee.
Jag tror det men har ställt frågan till en AP-butik jag har kontakt med. Återkommer när jag får svar (om vi inte fått svar från någon som är på SIHH)Kommer Royal Oak 15400 att försvinna och ersättas helt av 15500?
Priset på $55.400 gör den tyvärr omöjlig för många också.Denna var helt fantastisk! Synd bara att 75 ex boutique only gör den omöjlig.
Mmm, med 2385 också, en first i offshore.Är denna på riktigt? 42a med nya pushers!
Kul med en 42a.Är denna på riktigt? 42a med nya pushers!
De måste haft jäkligt bråttom på slutet för att få ihop denna till SIHH när de tryckt dit Audemars texten helt snett på tavlan. Trodde först det var ögat som blev lurat men det är rejält snett.The blue really does look like a winner
Fått svar: Ja, 15400 försvinner och ersätts av 15500.Kommer Royal Oak 15400 att försvinna och ersättas helt av 15500?
Fått svar: Ja, 15400 försvinner och ersätts av 15500.
Det är ju synd att passa på en klocka som du gillar och vill ha bara för ett en anställd råkar vara en idiot.
Med det sagt vet jag hur man ibland känner sig när något sånt där händer, riktigt trist!
Ja, det blir intressant.Där ser man, spännande att se prisutveckling på 15400 då. Upp eller ner?
Ja, det blir intressant.
Själv tycker jag att 15500 är snäppet bättre än 15400.
Jag gillade tavlans disposition mer på den nya:Har inte bestämt mig vad jag tycker än, måste läsa lite mer och kolla på dem. Det är dock en lyxstålklocka så de blir väl hopplösa att få tag i oavsett vad jag tycker
Jag förstorade upp bilden och mätte. Den är helt klart sned. Lite kul men sånt som händer på dessa förserieklockor när det är bråttom att få ut o visa.
Du tror inte det är vinkeln bara? Vet inte om jag tycker att den ser sned ut? Bild från Nymans instagram.
Edit: Ju mer jag tittar desto mer övertygad blir jag också om att jag ser att den ser sned ut, men kan inte avgöra vad det är som gör det. Tapisserie-tavlan kanske?
Vad är snett?Jag förstorade upp bilden och mätte. Den är helt klart sned. Lite kul men sånt som händer på dessa förserieklockor när det är bråttom att få ut o visa.
Texten "Audemars Piguet automatic" I förhållande till upphöjningen i tappiserien.Vad är snett?
Ser jag inte. Texten ser däremot överdimensionerad ut. Verkar vara lite på modet av någon anledning, de är kanske rädda att folk inte kan läsa vad det står på tavlan med alla dess lågupplösta internetsbilder som sprids idag.Texten "Audemars Piguet automatic" I förhållande till upphöjningen i tappiserien.
(kolla inte på Nymans Insta bild utan den som är tagen rakt framifrån)