Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken best! Grattis!Då var även jag medlem i klubben! Kul!
Då var även jag medlem i klubben! Kul!
Då var även jag medlem i klubben! Kul!
Grattis, den där är braDå var även jag medlem i klubben! Kul!
Fet!Då var även jag medlem i klubben! Kul!
Den är du helt enkeltTack alla! Den är alldeles underbar trotts sitt väldiga bankrånaryttre. Lite grotesk, lite burdus, lite to much men helt magisk.
Precis! Du har ju fattat.Den är du helt enkelt
Helt klart en fin bankrånarklocka!Tack alla! Den är alldeles underbar trotts sitt väldiga bankrånaryttre. Lite grotesk, lite burdus, lite to much men helt magisk.
Man tackar min herre! Detta är resultatet av att jag släppte sargen ordentligt och gick för en klocka jag verkligen ville ha efter en period faktiskt fallit lite för rolexhypen och en hel del velande. Sen får folk tycka vad dom vill om storlek osv Detta har varit en guilty pleasure länge!Helt klart en fin bankrånarklocka!
Vet hur det känns, googlar ROO samt Hublor BB då och då, dock dammodellerna. En dag kanske det händer.Man tackar min herre! Detta är resultatet av att jag släppte sargen ordentligt och gick för en klocka jag verkligen ville ha efter en period faktiskt fallit lite för rolexhypen. Sen får folk tycka vad dom vill om storlek osv Detta har varit en guilty pleasure länge!
Wisentex kanske kan vara något?Ingen som köpt typ hornback, vanligt läder eller croco någonstan som inte vart original till Offshore? Det har ju funnits några på forumet! Vill utöka med några till denna!
Hur har LW stranden varit? Lång leveranstid?Wisentex kanske kan vara något?
http://wisentex.com/
Känner till pga LW strapsen, ingen aning om nivån på AP dock.
Kan tyvärr inte svara på det. En LW samlare som tipsade mig förra veckan och han verkade nöjd. Dom verkar vara rätt aktiva och har både made on order och in stock. Du lär få svar snabbt om du mailarHur har LW stranden varit? Lång leveranstid?
Tackar!Kan tyvärr inte svara på det. En LW samlare som tipsade mig förra veckan och han verkade nöjd. Dom verkar vara rätt aktiva och har både made on order och in stock. Du lär få svar snabbt om du mailar
Jag tror en ROO 37mm skulle sitta perfekt på mig. Måste prova dock. Något som avskräcker är servicekostnaden.Vet hur det känns, googlar ROO samt Hublor BB då och då, dock dammodellerna. En dag kanske det händer.
De har nog vimsat till det 15300, 15400 och 15500 har alla en platt yta i tapessieren som audemars piguet och automatic är tryckt på. På 15300 är ytan dock mindre och syns knappt få texten går hela vägrn till kanten.https://www.watchcollectinglifestyl...ref-15500-live-pictures-sihh-2019-introducing jag förstod eller såg inte riktigt skillnaden på hur audemars Piguet vad tryckt på tavlan mellan de olika modellerna
Saxat från artikeln:
Ok, då var jag inte helt blind då.De har nog vimsat till det 15300, 15400 och 15500 har alla en platt yta i tapessieren som audemars piguet och automatic är tryckt på. På 15300 är ytan dock mindre och syns knappt få texten går hela vägrn till kanten.
Då köpte du i rätt tid!Saxat från artikeln:
"After perusing both watches at the Salon International de la Haute Horlogerie in Geneva this week, all we can say is that the Royal Oak ref. 15400 is much superior despite the use of calibre 3120 and a watch that will be dearly missed from AP’s lineup. In reality the 15400 is by far a much better looking Royal Oak when compared to the new 15500. With the 15400 phased out and soon to be officially discontinued expect for the secondary market to pick up and prices to go up really fast on any 15400s out there."
Jo man tackar
Japp! Framförallt för att jag fick tag på en 15400 då jag inte gillar 15500. Eventuell framtida värdeökning/slippa betala premie är dock en bonusDå köpte du i rätt tid!
Undrar om det kan stämma, man kanske ska hålla sin 15400 ett litet tag till då. Vore surt att sälja nu och så sticker dem.Saxat från artikeln:
"After perusing both watches at the Salon International de la Haute Horlogerie in Geneva this week, all we can say is that the Royal Oak ref. 15400 is much superior despite the use of calibre 3120 and a watch that will be dearly missed from AP’s lineup. In reality the 15400 is by far a much better looking Royal Oak when compared to the new 15500. With the 15400 phased out and soon to be officially discontinued expect for the secondary market to pick up and prices to go up really fast on any 15400s out there."
Jo man tackar
Det finns väl inget på 15400 som är mer attraktivt än på 15500? (Som bör generera premium menar jag..)