Typ alla andra om nu inte de fyrkantiga skulle skilja sig. Hade en vit målad tidigare.skicka en bildexempel på anodiserad tavla, är de dom gråa du tänker på?
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Typ alla andra om nu inte de fyrkantiga skulle skilja sig. Hade en vit målad tidigare.skicka en bildexempel på anodiserad tavla, är de dom gråa du tänker på?
Same spot different watch
Yes, standard att landa där efter jobb och varva ned.Same spot different watch![]()
Don’t leave us hanging!!! Spit it out!!Då va det dags....!!!!
![]()
Grattis!!Det blev en grå 15550ST. Hade beställt en blå, men när de hörde av sig så kände jag att detta va min enda chans!! Passar mig super som är van att ha Rolex 40mm på armen!! Royal Oak är verkligen speciell, 9mm tunn och riktigt skön länk!!! Fick vänta ca sex år!!
![]()
Vilken AD är det?Då va det dags....!!!!
![]()
Om man är bankrånare ja. Fina men är stooora och odrägliga. Man kan inte jämföra med RO.Har haft alla märken genom åren, men nu AP för första gången. Vet att man ska ha vanliga oaken, men en prisfråga helt enkelt. Denna har klassiska AP-former och gillar också att gå runt med 200-ish runt armen istället för mer.
Servad av AP 2023. Funkar?![]()
SuckOm man är bankrånare ja. Fina men är stooora och odrägliga. Man kan inte jämföra med RO.
Blev du trött av att bära bjässen?
Sefina briljerar återigen med klockkunskap. Det där med modellnamn är jättesvårt.
Vad tror vi om äktheten? Personligen har jag inte hittat någon AP med så lågt urverksnummer. I princip alla i F-serien (2013-2014) är över 1000.
![]()
Mycket dåliga bilder för en klocka i den prisklassen. Men nej 15300ST har inget index kl 15.Saknas det inte ett index kl 15?
Dåliga bilder förövrigt.
Mycket dåliga bilder för en klocka i den prisklassen. Men nej 15300ST har inget index kl 15.
Det är för att de har fel. Kolla claspen, textens storlek och datumplaceringen så ser du att det är en 15300ST.Fast det där är ju en 15400 enligt vad det står i beskrivningen..
Grym! Grattis och välkommen! Är det en 14790?
Tack!Grym! Grattis och välkommen! Är det en 14790?![]()
Superfin, ser skarp ut! Har en 15450, kanske kan sägas vara efterträdaren till din?Tack!Ja det stämmer, F-serie med Mk3-tavla.
Har du en likadan?
Ja, både boett och länk har skarpa kanter, men med en del (oundvikliga) hairlines - så det är inget jag behöver oroa mig för att orsaka självSuperfin, ser skarp ut! Har en 15450, kanske kan sägas vara efterträdaren till din?
Själv drog jag ut några mejl till Madrid, Milano, Rom och Amsterdam. Fick snabbast och bästa respons av sistnämnda varvid jag nu står där som kund och inväntar RO.Vilket land kan man vända sig till om man är sugen på AP från AD?
Samtliga som har en ÅF?Vilket land kan man vända sig till om man är sugen på AP från AD?
Tänkte mer någon AD som är mer öppen att ta emot svenska kunder.Samtliga som har en ÅF?
Förstår inte riktigt frågan.
Ditt problem blir väl mer att hitta en ÅF villig att sälja just DIG någonting kul ( Kul= RO i herrstorkek om det nu är det du vill ha) istf en redan etablerad kund.
Är det däremot en Code (förutom Starwheel) Dammodell eller ROO av tråkigare utförande som lockar är jag övertygad om att det löser samtliga ÅFs relativt snabbt.
Amsterdam har ju APhouse och tar väl knappt två timmar från Stockholm.
En dagsutflykt med förbokat möte