Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller tummarna. I värsta fall har du väl servicegarantin, om inte annat!Inga problem att vrida fram datumhjulet, får se om det håller.
Samma med VC tyvärr. Och sen är det långt ifrån säkert att klockan är ok när den kommer tillbaka. Min VC overseas skickades ner 4 ggr innan de fick ordning på den! Och då pratade vi bara en normal service. En service som kostade som en bättre begagnad Tudor...Ah!, AP... Rysk roulette med plånboken
Ja, klockan är bara drygt 2 år gammal och har 3 års garanti så det är inga problem så sett.Håller tummarna. I värsta fall har du väl servicegarantin, om inte annat!
Helt jävla galet!Samma med VC tyvärr. Och sen är det långt ifrån säkert att klockan är ok när den kommer tillbaka. Min VC overseas skickades ner 4 ggr innan de fick ordning på den! Och då pratade vi bara en normal service. En service som kostade som en bättre begagnad Tudor...
Mm, nästan så Nymans skämdes lite när jag kom tillbaka gång efter gång. Ska tilläggas att ingen skugga ska falla på Nymans då de endast agerade mellanhand.Helt jävla galet!
Länken glappade lite på min Rolex Sky-Dweller. Rolex hade kunnat sagt att det var inom toleransen, men de bytte ut hela länken, så jag fick en helt ny plastadMm, nästan så Nymans skämdes lite när jag kom tillbaka gång efter gång. Ska tilläggas att ingen skugga ska falla på Nymans då de endast agerade mellanhand.
Och här på min 16.5cm handledTestade en väns 33mm igår. Tycker den sitter riktigt bra trots lite över 18cm handled. Ens preferenser ändras med tiden minst sagt
Jaha vad fan har hänt nu? upptäckte att datumet har stannat mitt emellan. Ska man prova att vrida om det för hand eller är det risk att man förstör något då?
Får inte plats i min winder.AP är inte till för att användas har jag ju sagt ! Windersmycke NO more..
Jag har liknande problem med min 15300. Den har en förkärlek att fastna på vissa datum. Kolla om den är som min, att den slår 1 1/2 dag istället för 1?Jaha vad fan har hänt nu? upptäckte att datumet har stannat mitt emellan. Ska man prova att vrida om det för hand eller är det risk att man förstör något då?
Kool, din?Väl mycket 2000-tal här. Och enton.
25721 SA, D-serie
Kunde inte låta bliKool, din?
Ja den slår om 1 1/2 dag.Jag har liknande problem med min 15300. Den har en förkärlek att fastna på vissa datum. Kolla om den är som min, att den slår 1 1/2 dag istället för 1?
Ja den slår om 1 1/2 dag.
Går väl att gå till Kaplans för värderingsintyg som funkar som äkthetsintyg i princip. Gör Nymans ens detta på en klocka de inte sålt ny?Någon som vet om det finns någon annan aktör än Nyman som utför äkthetsintyg av AP i Sverige?
Tjusig! Killen i disken på mitt lokala cafe har en såg jag i dag... eller var det kanske 41 mm, oklart... såg inte heller om visaren flöt eller tickade =)38mm Chrono på 16.5cm handled
Tjusig! Killen i disken på mitt lokala cafe har en såg jag i dag... eller var det kanske 41 mm, oklart... såg inte heller om visaren flöt eller tickade =)
Berätta mer!
Helt klart den bästa storlekenJag fyller på med en 37a