Bally
Basic
Stort grattis! Sjukt fet klocka.Då kom vi överens jag och Hedens guld.
Förväntar mig många bilder framöver!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort grattis! Sjukt fet klocka.Då kom vi överens jag och Hedens guld.
Då kom vi överens jag och Hedens guld.
Kool bankrånaraura, tung!Då kom vi överens jag och Hedens guld.
Agreed! Grattis!Kool bankrånaraura, tung!
Grym! Grattis, nu måste du bara matcha med en hårdare bil!Då kom vi överens jag och Hedens guld.
Haha, ja det är min fars bil jag hade tillfälligt. Jag kör en roligare bil annarsGrym! Grattis, nu måste du bara matcha med en hårdare bil!
Grattis, fet jävel!Då kom vi överens jag och Hedens guld.
Vilken klump. Men mkt bra!Då kom vi överens jag och Hedens guld.
15202
Inte min och dåliga bilder, men herre! vad den är trevlig.
AP har bara använt quartz-urverk i några av sina modeller riktade till damer och då enbart tid, med eller utan datum beroende på modell.För en som är totalt novis i denna tråd; finns AP Royal Oak Chrono som quarts?
Träffade en ekonomisk rådgivare i veckan som jag ändå kände någon form av förtroende för, och tyckte mig ana att han kanske hade en AP på sig. Jodå, mycket riktigt, så var det. Och klockintresse fanns det bedyrades det.
Så jag bad att få titta på den. Trodde han skulle ta av sig den så det att gick att titta lite närmare. Det skedde inte, utan det blev en räcka-fram-armen-variant istället.
Då fick jag till min förvåning se att sekundvisaren tickade. Oväntat.
Och jag blev genast skeptisk. Vad är detta för en skojare egentligen?
Så. För att stilla min misstänksamhet; finns det Chronosar med tickande visare?
Modellen var som sagt Royal Oak fast Chrono.
Tidiga 33 mm var inga damur.AP har bara använt quartz-urverk i några av sina modeller riktade till damer och då enbart tid, med eller utan datum beroende på modell.
Är du säker på att det stod audemars piguet på tavlan och att visaren tickade? Är annars rätt anmärkningsvärt att bära ett plagiat till ett kundmöte.
Riktigt fin, vad har du för handledsmått?15202
Inte min och dåliga bilder, men herre! vad den är trevlig.
Av min erfarenhet så finns det märkeskopior och designkopior i alla ”samhällsklasser” och ”kretsar”. Sett många mångmiljonärer och människor med hög trovärdighet i sitt område som bär skräpklockor eller i vissa fall solklara märkeskopior.För en som är totalt novis i denna tråd; finns AP Royal Oak Chrono som quarts?
Träffade en ekonomisk rådgivare i veckan som jag ändå kände någon form av förtroende för, och tyckte mig ana att han kanske hade en AP på sig. Jodå, mycket riktigt, så var det. Och klockintresse fanns det bedyrades det.
Så jag bad att få titta på den. Trodde han skulle ta av sig den så det att gick att titta lite närmare. Det skedde inte, utan det blev en räcka-fram-armen-variant istället.
Då fick jag till min förvåning se att sekundvisaren tickade. Oväntat.
Och jag blev genast skeptisk. Vad är detta för en skojare egentligen?
Så. För att stilla min misstänksamhet; finns det Chronosar med tickande visare?
Modellen var som sagt Royal Oak fast Chrono.
Det kan stämma, dock AP har aldrig haft en model i quartz riktad mot män. Alla AP med quartz-urverk är dammodeller.Tidiga 33 mm var inga damur.
Royal Oak for men, with ultra-thin automatic movement.
For ladies, with ultra-thin quartz movement.
Det citatet styrker inte din tes, och visst var tex Championship tantal 33 mm för män.Det kan stämma, dock AP har aldrig haft en model i quartz riktad mot män. Alla AP med quartz-urverk är dammodeller.
Exempel på AP-citat från -81:
Då kom vi överens jag och Hedens guld.
Inte heller 36mm kvartsarna.Tidiga 33 mm var inga damur.
Så du menar att ref 56023 på 36mm med kvarts är riktad till damer? Som att påstå att 14790 är riktad till damer..Det kan stämma, dock AP har aldrig haft en model i quartz riktad mot män. Alla AP med quartz-urverk är dammodeller.
Exempel på AP-citat från -81:
Dammodellen (33mm) fins väll i quartz, men det fins mig veterligen ingen chronograf i det segmentet.
Kan det vara så att det fins en äldre modell i quartz i likhet med tex Rolex oysterquartz?
100% säker på att det var en AP. Även säker på att den tickade. Fick genast en fadd smak i munnen med hoppades att det var felaktigt. Men icke...AP har bara använt quartz-urverk i några av sina modeller riktade till damer och då enbart tid, med eller utan datum beroende på modell.
Är du säker på att det stod audemars piguet på tavlan och att visaren tickade? Är annars rätt anmärkningsvärt att bära ett plagiat till ett kundmöte.
100% säker på att det var en AP. Även säker på att den tickade. Fick genast en fadd smak i munnen med hoppades att det var felaktigt. Men icke...
Det var en sån här.Jag uppfattade dock inte om det stod automatic på den. Men oavsett vilket känns det inte seriöst. Man blir ju tveksam även till resten runt en så person.
Nästa gång du träffar honom frågar du om den är FAKE Och sen berätta varför du tror det!!100% säker på att det var en AP. Även säker på att den tickade. Fick genast en fadd smak i munnen med hoppades att det var felaktigt. Men icke...
Det var en sån här.Jag uppfattade dock inte om det stod automatic på den. Men oavsett vilket känns det inte seriöst. Man blir ju tveksam även till resten runt en så person.
Ska jag.Nästa gång du träffar honom frågar du om den är FAKE Och sen berätta varför du tror det!!
Sitter som en smäck!Solar sig lite.